Gå til innhold

Den relativt uoffisielle Toshiba X200-tråden!

Huginn

Anbefalte innlegg

hvor fant du den hen da? på laptopvideo2go er den siste 163.67...hvis du kjører vista 32 da..

EDIT: glem det...fant den visst, skal prøve den nå

Jeg hadde et annet problem med 163.75 og det var at maskinen ikke ville starte opp i Vista uten å ha tilkobling til strøm. Bruker 163.44 og det fungerer bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor fant du den hen da? på laptopvideo2go er den siste 163.67...hvis du kjører vista 32 da..

EDIT: glem det...fant den visst, skal prøve den nå

Jeg hadde et annet problem med 163.75 og det var at maskinen ikke ville starte opp i Vista uten å ha tilkobling til strøm. Bruker 163.44 og det fungerer bra.

Har brukt 163.44 i en lang periode, og det er klart den mest stabile driveren jeg har brukt hittil.

Har anbefalt den tidligere i denne tråden, har også laget guide om hvordan du instalerer den.

Tror den er på første siden om noen trenger hjelp :)

Lenke til kommentar

nå har touchpadden slutta å funke...altså ikke selve padden, men di der ekstrafunksjonene som lyser i blått....kan ikke tenke meg til at skjermkortdriveren har skyld i dette....var å fjerna noe touchpadgreier fra oppstartn, men finner det altså ikke igjen :blush: jaja...skal legge inn hele greia på nytt...må vell funke da...

å¨hva er det derre AGEIA greiene? er det noe jeg kan/burde/burde ikke fjerne?

Lenke til kommentar

ingen som har noe nytt å fortelle fra x200 verden? jeg fikk i alle fall løst touchpad problemet mitt...måtte avinstallere gammeldriveren og legge inn på nytt.....

ellers så har jeg fortsatt ikke peilig på hva det der ageia greierne som ligger på start - programmer er for noe....sletter jeg det mister jeg vell et eller annet viktig...typisk meg.

har akkurat komlet meg til å laste ned firefox...favorittbrowsern min, men uheldigvis fungerer ikke fingeravtrykk dingsen der...derfor må jeg alikevell huske passorda mine :roll:

jeg driver også å leiter etter sata drivere for denne maskinen...vil ikke brenne xp plate på nytt med feile drivere...det ble mye pes det! har de amerikanske modellene samme hdd som de europeiske? altså en hitachi disk og en toshiba?

Lenke til kommentar

Vet ikke så mye om det der...

Har et annet problem selv.. Dette har virket før, men plutselig i går så mistet jeg tilgang til nettsidene våres. Får en melding om å laste ned Flash, og jeg gjør det, og den installerer seg.

Men når jeg skal logge meg på, så får jeg samme feilmelding igjen... Irriterende, og jeg skulle gjerne fått logget meg på så jeg er jobbingen min! :)

mvh

Lenke til kommentar

mon tro om ikke en sånn klut for å pusse vanlige vinduer vil fungere? ihvertfall til lokket....på skjermen må man vell være litt mer forsiktig...mener å ha lest at en vanlig fuktig vindusklut (altså en som ikke loer....what so ever!)funker bra...jeg vet ihvertfall at det er viktig å ta drit med en gang....en spyttflekk brenner seg så å si fast hvis den får stå lenge...samme med fingeravtrykk

Lenke til kommentar

JA!

kjører endelig xp...etter 3 forsøk i går og i natt, sitter jeg endelig på en høvelig stabil xp innstallasjon.

hvis andre ønsker å pakke ut en exe fil er fremgangsmåten som følger:

la oss si at driveren heter driver.exe og er plassert i c:\

da gjør du følgende:

lag en mappe i c:\ (feks sata)

start - kjør - cmd

skriv: driver.exe -a -a -pc:\sata

da vil innstallasjonen av exe fila starte med det som egentlig skjer er at den legger alle filene i sata mappa :new_woot:

da kan man endelig slipstreame en xp plate med nlite og kjøre på!

jeg er ikke sikker på hvorfor jeg plagdes sånn igår men har en mistanke om at platebrenninga var dårlig, så mitt tips blir vell bare å ikke bruke det innebygde brenneprogrammet i nlite.

har fått de fleste funksjonene på PC-en opp å gå igjen, men mangler fortsatt fingeravtrykk saken...ikke noe krise med andre ord. ligger sikkert på produsentens hjemmeside.

Lenke til kommentar

Hvordan drar denne bærbare Crysis-demoen da? Kan dere kjøre Benchmark_CPU.bat og Benchmark_GPU.bat og poste logs her enten dere har 8700 GT- eller SLI-versjonen?

Lenke til kommentar

Her er en mulig løsning for de som vil bruke siste oppdaterte drivere og HD-DVD.

I had the same issue with the 163.44 drivers and inf from www.laptopvideo2go.com, so I d/l'ed the Toshiba drivers from Toshiba support (don't install them) and copied that inf file (NVCO.inf) over the 163.44 drivers inf file (nv_disp.inf) from www.laptopvideo2go.com. Then I changed the lines in the nv_disp.inf file:

from:

CatalogFile = NVCO.CAT

DriverVer = 06/06/2007, 7.15.11.0138

to:

CatalogFile = NV_DISP.CAT

DriverVer = 08/17/2007, 7.15.11.6344

Reinstalled and everything (including HD-DVD) now works great for me.

Good luck.

Bytt ut dato med driveren som du bruker.

Lenke til kommentar
Jeg spilte med alt på Medium i crysis demoen glatt. Klarer såvidt på high, men det skal vist gå litt bedre i fullversionen har jeg hørt

Prøv DX9 mode, det gikk silkemykt her. Kunne gå opp til high på de aller fleste innstillinger. Mister DX10 effektene, men jeg synes det ser fortsatt veldig bra ut.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

Den nyeste versjonen er det den Amentio selger?

TOSHIBA Satellite X200-21C Core2 Duo T7500P(2.2GHz)160+160GB(5400rpm) SATA1GB+1GB DDR2 (667MHz)17" Wide SXGA+ CSV HBHD DVD-ROM +-R DLNV SLI NB8P-GS(512MB)Intel 11a/g/n (13ch)-KedronBluetoothVista 32bit Home P (PSPBUE-00800HN5)

Står at de ska få den 9nov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...