CapN Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som ser noe forskjell, untatt prisen på disse tre? Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 Kan det være noe med kabler eller noe sånt? Finner ikke ut hva som er forskjellen :S Takk Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klarte ikke helt å konsentrere meg om veggen av tekst som traff meg på 2/3 beskrivelser. Kan være forskjellige kabinett og bare samme bilde på to av dem? Siden så ikke helt "ferdig" ut. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Antec Ninehundred finnes vel i bare en utgave, så vidt jeg vet. Noen ganger står det EU pga språk i bruksanvinsinger osv. Så det burde være samme kabinett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 nr 2 og tre tror jeg medfølger psu Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ikke noe PSU medfølger disse. http://www.antec.com/uk/productDetails.php?ProdID=08009# Denne type de har inne (eneste typen som distribueres i Europa/EU) Web butikken har nok som resultat av forskjellige innkjøpsdatoer - internt 3 forskjellige varenummere/priser på samme varen alt ettersom innkjøpspris på det var på det tidspunket det ble tatt inn. Velg det med lavest pris. Endret 8. oktober 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 3 forskjellige grossister som amentio speiler lageret til medfører 3 forskjellige varer om grossistene kaller de litt forskjellige ting . Amentio har ikke eget lager, ergo skjer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå