Fear the Scare Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei, jeg er litt usikker med dette med guld medlemskap osv. Kan jeg ikke spille online vis jeg ikke har sølv medlemskap? På xbox360 Endret 28. september 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nei.. Sølv er gratis, men du kan ikke spille online. For å spille online mot andre MÅ du være gullmedlem (bortsett fra når de har gratiskampanjer) . Arlendius Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 ok, fordi jeg er ikke mer "tid" igjen fra den gratis greia, så jeg må betal for guld medlemskap? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja. Enten det eller så må du samle sammen veldig mange av disse 48 timers gratiskortene som pleier følge med spill Jeg har ikke testet det selv, men man kan vel også ta gjentatte nye sølvkontoer (med ny epost adresse hele tiden), og få gratis måned på gratis måned? Men da mister du jo alt av venner og achievements. Jeg har sagt det før og kan gjerne si det igjen. Men å ha Xbox 360 uten gull på live er som å drikke alkoholfritt øl, jeg skjønner bare ikke vitsen Arlendius Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 haha, da skal jeg bestille det:D men husker ikke fra her, kostet det 150 KR får 3 månders guld medlemskap, eller 99? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 59 fra måned til måned 159 for 3 måneder 499 for 1 år Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Ok, takker for hjelp, du skjønner jeg skal kanskje lage en "Norway FlatOut Cup" i kveld eller på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå