Gunder1 Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Bestilte 3 vifter og powersupplyfra Microplex, kostet faktisk endel bare i porto og tok også endel dager. Når jeg fikk "snadderet" var jeg glad som dere forstår. Men da jeg var innom min lokale Obs Coop butikk viste det seg at de hadde både Papst vifter i haugevis samt BILLIGERE, pws supply og det meste en trenger for å modde pc sin. Her gikk jeg og ventet i 1 uke uten og sjekke min gode gamle Obs matsenter i Stavanger. Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 kjiper`n det [ Denne Melding var redigert av: Kakemonsteret på 2002-01-03 23:04 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Fy flate! Skulle ønske Coop'en i Horten hadde det sånn! Men det har de vel garantert ikke.. ehemhm.. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Papst vifter på Coop ??! Høres litt merkelig ut..men er jo bra for deg da. Lurer på om de selger det her i Trondheim. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Ja Papst vifter 60, 80 120mm, han som har ansvar for avd vet hva han vil ha i hyllene har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Lego Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg bor også i Stavanger, og bestiller nesten aldri noe før jeg har skjekket obs (coop) De har i tilleg ti chieftec, papst, termaltake o.l modde utstyr. Alt fra plexi til neon :smile: Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Dette er jo helt vanvittig! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 obs i sandefjord har også en elektro/data-avdeling... kanskje jeg skal tråle den litt nærmere :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Nå må jeg faktisk sette Obs Coop på prøve: kjøpte meg en DVD spiller (til stuen) på Bidlet.no for 1 år siden, funker ikke lenger. Snakket med dem ved QXL (partner til bidlet) de ville at jeg skulle sende den helt til oslo, jeg sa jeg hadde vært innom Obs hvor de også solgte denne spilleren (billigere også :oops: ),der kunne de også fortelle at det var en feil med denne modellen, jeg fikk det til at Obs skulle reparere spilleren, og sende regningen til Qxl. Måtte bare reklamere litt mer for den glimrende servise samt vareutvalg Obs Coop i Stavanger har:D Lenke til kommentar
joker Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 hmm det ble feil [ Denne Melding var redigert av: joker på 2002-01-04 15:32 ] Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hmm...er interisert i å kjøpe meg 80 mm vifte..du Vet vel ikke tilfeldig vis prisen på disse på "Coop" ?solgte de Fanadpter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå