ubulence Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg har fått en piping i høytalerene mine i bilen min som jeg ikke får bort. Dette er vell mest sannsynlighvis dynamoen som slår inn i systemet, men hva kan jeg gjøre for å få bort dette? Stereoen består av - 4 x 6"9 - 1 x 4 ch forst - 1 x 2 ch forst - 1 x cd-spiller Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjekk om signalkabelen ligger i nærheten av strømførende kabler\ledninger, den bør ligge så langt bort i fra strømførende ledninger som mulig. Det er også en fordel med skjermet signalkabel, kabelen som følger med i sånne kabelpakker, er ofte uskjermet. Du kan også sjekke at alt er skikkelig jordet. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjekk om signalkabelen ligger i nærheten av strømførende kabler\ledninger, den bør ligge så langt bort i fra strømførende ledninger som mulig. Det er også en fordel med skjermet signalkabel, kabelen som følger med i sånne kabelpakker, er ofte uskjermet. Du kan også sjekke at alt er skikkelig jordet. 9598878[/snapback] jeg låner posten din litt det er en ting jeg alltid har lurt på det er jo minus i hele kalosseriet har ikke dette noe invirkning ? eller må den ligge blant + for og få innvirkning? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er magnetfeltet som oppstår rundt strømførende ledninger som er problemet, det vil si ledninger med både pluss og minus som ligger klynga sammen. Blir jo nesten som en spole på en elektromagnet, ikke sant? Lenke til kommentar
ubulence Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Sjekk om signalkabelen ligger i nærheten av strømførende kabler\ledninger, den bør ligge så langt bort i fra strømførende ledninger som mulig. Det er også en fordel med skjermet signalkabel, kabelen som følger med i sånne kabelpakker, er ofte uskjermet. Du kan også sjekke at alt er skikkelig jordet. 9598878[/snapback] har sjekket dette fra før og dette gjorde litt av støyen egentli, måtte ordne alt igjen da han forrige som gjorde det bare hadde tukkla det sammen både her og der, det lå flere ledninger som var i kontakt med hverandre, dette er ordnet nå, men vil tru at jeg trenger en dynamoavstøyer, er dette noe: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå