Capa Barsavi Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei Jeg bestilte nettopp deler til ny pc, men glemte jo ofc å legge med kjølepasta/coolingpaste(?) og antistatisk lenke Så spm er: er dette noe jeg kan stikke innom chlas olson og kjøpe, eller er jeg nødt til å kjøpe på nett?? Synes ca 150kr frakt for 2g. kjølepasta er litt drøyt Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det kommer vel litt ann på hvor du bor. Bor du i en relativt stor by finner du helt sikkert en butikk som har Arctic Silver 5 Termisk Pasta. Skulle dette ikke være tilfelle er det ikke enormt stor forskjell pastaen som er nevnt over (verdens beste?) og de av lavere kvalitet som kan kjøpes hos chlas o.l. med mindtre du skal overklokke kraftifg e.l. (ikke si at jeg sa det, steining neste) Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Okey, bra! Da kjøper jeg bare en på chlas jeg da, nei skal nok ikke overklokke =) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 verdens beste?Selv om mange tror det, er ikke Artic Silver i nærheten av den beste goopen . Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 verdens beste?Selv om mange tror det, er ikke Artic Silver i nærheten av den beste goopen . 9595811[/snapback] Ja ja ja, godt mulig som jeg alt har skrevet. Svært vanskelig å kåre en vinner når man ikke har tilfredsstillende tester. Uansett: lykke til! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tror ikke Clas Ohlson har sa god paste. Ville heller bestilt fra feks komplett.no hvis du nettop har bestilt, er det kanskje ikke for seint a sende de en mail. xNINJA: Hva er den beste goopen da? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi er vel enig i at det kommer helt ann på hvilken hw han har kjøpt?? Til en billig bestefar maskin er det nok med termisk tape. Til min 40 000,- maskin er kun det beste godt nok. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, hva bruker du da? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, hva bruker du da? 9596008[/snapback] Arctic Silver Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Til min 60.000 kroners maskin er kun det beste godt nok: Solidox tannpasta! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis du bestilte ny prosessor så pleier det å følge med en vifte, på den viften er det allerede lagt på termiskpasta. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hmmm, okey Lord_Linus, vi får se hva som skjer, har ihvertall sendt en epost til shg.no og hvis det slår gjenom er det sikkert greit å ha liggendes i tilfelle jeg skulle trenge det Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 xNINJA: Hva er den beste goopen da?Det er litt vanskelig å si sikkert, men det er ikek AS5. Det er flere som er bedre, deriblant Artic Cooling sin egen MX-1. Mistenker at det er Coollaboratory sin Liquid Pro som har de beste termiske egenskapene, da denne pastaen er rent flytende metall. Ulempene er at den leder strøm godt, spiser aluminium, er vanskelig å påføre og jeg har hørt skrekkhistorier om kjøleblokker som nærmest blir limt fast. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 xNINJA: Hva er den beste goopen da?Det er litt vanskelig å si sikkert, men det er ikek AS5. Det er flere som er bedre, deriblant Artic Cooling sin egen MX-1. Mistenker at det er Coollaboratory sin Liquid Pro som har de beste termiske egenskapene, da denne pastaen er rent flytende metall. Ulempene er at den leder strøm godt, spiser aluminium, er vanskelig å påføre og jeg har hørt skrekkhistorier om kjøleblokker som nærmest blir limt fast. 9596488[/snapback] Jepp ifølge denne testen (utført med vannkjøling der kjølepastaen har en del mer å si enn ved luftkjøling), kommer liquid pro best ut, men er bare marginalt bedre enn MX-1. Legg også merke til at AS5 er like bra som billigproduktet til AS, ceramique. Lenke til kommentar
bassiss Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har hørt denne (IC Diamond 7 Carat Termisk Pasta) er det beste for tiden: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=I...M7CAR&mcat=c183 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Clas ohlson selger til 200kr. Hvor bra den er vet ikke jeg Men jeg bruker den. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Clas ohlson selger til 200kr. Hvor bra den er vet ikke jeg Men jeg bruker den. 9596663[/snapback] Hvor mye får du da?? De på shg.no kostet jo bare 16-60 kr ca Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du kan jo be nettbutikkene sende kjølepasta som brev. Eg vet at pcutsyr gjer det ihverfal. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Clas ohlson selger til 200kr. Hvor bra den er vet ikke jeg Men jeg bruker den. 9596663[/snapback] Hvor mye får du da?? De på shg.no kostet jo bare 16-60 kr ca 9598675[/snapback] Ja, du kan forhøre deg om hvilke nettbutikker som sender med brev, da er det nesten ikke å bry seg om frakten. :9 30,- og sånnt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Clas ohlson selger til 200kr. Hvor bra den er vet ikke jeg Men jeg bruker den. 9596663[/snapback] Hvor mye får du da?? De på shg.no kostet jo bare 16-60 kr ca 9598675[/snapback] Du får en liten tannpastatube. Kan være 100kr det kostet, fattern som handlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå