Roberto Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg "fant" denne på Ferner Jacobsen i dag, vurderer å kjøpe den men er litt usikker. Skal innom Ferner i morgen kveld (hey, gratis fingermat og Champagne..) så da er det 20% på hele butikken, så vi får se... Endret 10. oktober 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hehe, fin den robbie hvilke andre merker har de på ferner? vurderer litt å kjøpe en Dolomite dunjakke jeg.. syns de var ganske fete de jeg så på follestad (: Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kejo jakkene er jo ikke noe pene, etter min mening. har du titta på Moncler jakkene ? syns personlig disse er MYE fetere enn kejo, men men, smak og behag.. edit: dette er riktignok en jakke for menn.. men er ikke dermed sagt at jenter ikke kan bruke den Det der ser ut som en redningsjakke. eller en coop pose. Endret 10. oktober 2007 av EvenEleven Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 jepp... det er en coop pose.. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg "fant" denne på Ferner Jacobsen i dag, vurderer å kjøpe den men er litt usikker. Skal innom Ferner i morgen kveld (hey, gratis fingermat og Champagne..) så da er det 20% på hele butikken, så vi får se... ey mye lå den på i pris ? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hehe, fin den robbie hvilke andre merker har de på ferner? Hugo Boss, Canada Goose, Nordkapp, Armani .. MASSE ;p hadde tenkt å kjøpe en canada goose-jakke, siden jeg fryser sånn, hehe. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bra du var oppdatert over hvilke merker de fører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå