bobyboj Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som har peiling på når Harrye Miller kommer med en ny kolleksjon? Har hørt at han skal ha en i vinter nå. Så gleder meg til å se hvordan de nye KEJO vinterjakkene er såfall.. likte ikke de i fjor så godt men ting kan bedres Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Kejo jakkene er jo ikke noe pene, etter min mening. har du titta på Moncler jakkene ? syns personlig disse er MYE fetere enn kejo, men men, smak og behag.. edit: dette er riktignok en jakke for menn.. men er ikke dermed sagt at jenter ikke kan bruke den Endret 28. september 2007 av vofif Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tja, synes egentlig Moncler har finere jakker enn det der men ;p Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tja, synes egentlig Moncler har finere jakker enn det der men ;p 9611462[/snapback] jaja men bare et eksempel Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hahaha. En venn av meg fant en boblejakke identisk til den der, på loftet sitt. Retro er ikke alltid ett synnonym for tøft. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Identisk? jaja legg ut et bilde da... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har peiling på når Harrye Miller kommer med en ny kolleksjon? Har hørt at han skal ha en i vinter nå. Så gleder meg til å se hvordan de nye KEJO vinterjakkene er såfall.. likte ikke de i fjor så godt men ting kan bedres 9595204[/snapback] Kejojakkene holder ikke! PISSKALDT! Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har peiling på når Harrye Miller kommer med en ny kolleksjon? Har hørt at han skal ha en i vinter nå. Så gleder meg til å se hvordan de nye KEJO vinterjakkene er såfall.. likte ikke de i fjor så godt men ting kan bedres 9595204[/snapback] Kejojakkene holder ikke! PISSKALDT! 9614118[/snapback] hah Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som har peiling på når Harrye Miller kommer med en ny kolleksjon? Har hørt at han skal ha en i vinter nå. Så gleder meg til å se hvordan de nye KEJO vinterjakkene er såfall.. likte ikke de i fjor så godt men ting kan bedres 9595204[/snapback] Kejojakkene holder ikke! PISSKALDT! 9614118[/snapback] Piss er jo drit varmt da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Piss er jo drit varmt da 9655746[/snapback] I noen sekunder, ja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stoffet på Moncler jakkene gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Stoffet på Moncler jakkene gjør meg kvalm. 9660537[/snapback] Ja.. Det så ut som glinsende plastikk eller no.. Eller spesiell gummi Men er ikke de Kejo jakkene ganske dyre? Var på en butikk en gang, da fatter'n skulle ha en ordentlig dress. Så så jeg en sånn Kjejo, den kosta jo 5k :S Endret 8. oktober 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Stoffet på Moncler jakkene gjør meg kvalm. 9660537[/snapback] Ja.. Det så ut som glinsende plastikk eller no.. Eller spesiell gummi Men er ikke de Kejo jakkene ganske dyre? Var på en butikk en gang, da fatter'n skulle ha en ordentlig dress. Så så jeg en sånn Kjejo, den kosta jo 5k :S 9662736[/snapback] enig enig Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men er ikke de Kejo jakkene ganske dyre? Var på en butikk en gang, da fatter'n skulle ha en ordentlig dress. Så så jeg en sånn Kjejo, den kosta jo 5k :S 9662736[/snapback] nja er ikke helt sikker på prisen på de jeg men, tror du kan få de til under 4000.. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men er ikke de Kejo jakkene ganske dyre? Var på en butikk en gang, da fatter'n skulle ha en ordentlig dress. Så så jeg en sånn Kjejo, den kosta jo 5k :S Jo, koster rundt der, og det er absolutt ikke verdt pengene.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stoffet på Moncler jakkene gjør meg kvalm. 9660537[/snapback] Alle Moncler-jakkene er da ikke så stygge? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hvis surfing elite syns stoffet på moncler jakkene er kvalmt er det nok veldig mange som syns tvert imot, de selger tross alt veldig bra og har gjort det i titalls år og de selger ikke bare av seg selv.. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Alle Moncler-jakkene er da ikke så stygge? den jakka der var nice, spørs om den kommer til Norge da:) Endret 9. oktober 2007 av bobyboj Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fant den på datan! Skal innom Paleet, Ferner Jacobsen og Gunnar Øye i morgen for å se om noen har kule Moncler jakker. Kan si i fra om jeg finner den (eller andre brukbare). Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Støtter Moncler. Kjøpte en av de matte modellene for to sesonger siden og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå