Gå til innhold

Skole, internett, msn, bilder og film pc 5-7k

dTd

Anbefalte innlegg

Hei!

søstra mi har lurt på å kjøpe seg en bærbar pc til rundt 5-7k, ho spiller ikke så mye tunge grafikk spill, men liker å ta turen innom sånne web spil som på 123spill.no ol... ellers så skal ho bruke PC-en til internett, msn, filmer og skole (word og powerpoint) pluss at ho liker å holde på litt i photoshop...

siden ho også liker å ta en del bilder så hadde det vært greit med sånn passe med plass og en del minne siden vi har 6megapixel speilrefleks kamera...

størrelsen er vel ikke så veldig viktig men byggekvaliteten skulle jo vært og da ;P

håper på noe gode tips til henne ;)

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337310

? da får du med skriver også om jeg ikke leste feil...om den skrivern er så bra kan vel diskuteres....men den PC-en drar vel alt av programmer og 123spill.no stuff som måtte ønskes ;) og svin billig er den og

edit: var kanskje litt kortfattet svar..

Denne PC-en har trådløst nett, nok av diskplass, og 1 gig med ram.... Skjermkortet er nok ikke det aller beste, heller ikke prossessoren, men det har vel ikke så mye å si for dine krav? Om du ikke er fornøyd så har du 14 dagers full returrett eller hva det nå heter:P

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
asus har kjempe gode PC-er, eneste problemet er at de ikke tåler en drit :p  fikk velta en bok over asusen min....etter det slokna den og kommer ikke inn i bios engang :( er på service nå

9645161[/snapback]

Er du bare et sånt "engangstilfelle" , eller er det andre også som

synes Asus har dårlig kvalitet? :D

Mvh

Lenke til kommentar

vel, de har fått refs for det i flere tester...så vil nå regne med at det er ganske utbredt igrunn :( men er jo bare å være forsiktig og ta vare på PC-en, så får du mye igjen for pengene om du kjøper asus :) selv er jeg veldig fornøyd med det, og blir nok litt mer forsiktig nå etterpå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...