Bozzeye Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Sist gong eg hadde lucid dreaming, var for lenge sidan. Eg las i ein tråd at ein kan trene opp Lucid Dreaming. Korleis? Eg vil gjerne høyre det av dykk, ikkje lese det på andre sider o.l. (synest det er keisamt av og til), og kva kan eg gjere for å få det oftere? Utan/I tillegg til å trene det opp? Edit: Skal på trening (2 timar), og kan derfor ikkje svare før ca klokka 22:30. Endret 28. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Digger når jeg får sånne typer drømmer. Hender en gang i blant (et par ganger i halvåret) at jeg får en drøm hvor jeg kan fly. Virker helt utrolig realistisk. Spennende saker. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Første steg er å huske drømmene dine. Begynn og skriv ned eller ta opp drømmene dine hver dag. Dette er det viktigste. Edit: Skrivefeil. Endret 28. september 2007 av Matias Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Eg synest det er digg å ha sånne drøymar eg "bestemmer" over, men har det nesten aldri. Derfor vil eg prøve å trene det opp sånn at eg kan ha det oftare/når eg har lyst. Husker kun to sånne drøymar, det var digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå