hardmongo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) ingenting sykt denne gang, men jeg likte lyssettingen og uttrykket til modellen hva har dere å si om dette? Endret 28. september 2007 av hardmongo Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Syns du er veldig flink til å fange riktig uttrykk i den du fotograferer Han har det jeg vil se på som et "gangster look". Litt sjef Endret 28. september 2007 av DHM Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tøff lyssetting og uttrykk. Jeg synes ikke den lilla-tonen fungerer. Personlig synes jeg et sepia-tone passer bedre til et "mafia-portrett". Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tøff lyssetting og uttrykk. Jeg synes ikke den lilla-tonen fungerer. Personlig synes jeg et sepia-tone passer bedre til et "mafia-portrett". 9595383[/snapback] Veldig fint bilde. Han var som skutt ut fra 30-tallets mafiatid. Likevel er jeg enig med dynamic her, prøv med en sepia-tone istedet. Det passer nok mye bedre her. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Puffhell, dette var helt kanon. Lysettingen var genialt bra,skarpet ligeså. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kanontøft dette, keep it up! Passet perfekt til emnetittelen også Jeg tror det kunne blitt enda bedre med bittelitt lys på andre siden også.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ingenting sykt denne gang, men jeg likte lyssettingen og uttrykket til modellen hva har dere å si om dette? 9595064[/snapback] Tøff lyssetting, men venstre siden til modellen forsvinner helt og det liker jeg ikke. Hvis du hadde slengt opp en liten lampe som lyste på skrått bakfra inn mot skyggesiden hadde det gjort underverker tror jeg. Tøft uttrykk på modellen! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 En annen ting som er bra med bildet ( og modellen) er at jeg ikke får noen "wannabe gangstermafia" følelse, og heldigvis for det! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Knalltøft. Og jeg digger at du tør å la så mye være sort (ink høyre side av ansiktet) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det lys ovenfra? Den lysflekken i håret på høyre siden (av bildet) må da være belyst ovenfra? Eller syns jeg det var et veldig kult bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Godt gjennomført lyssetting og instruksjon av modellen, men jeg synes ikke han ser så veldig tøff ut. I hvertfall ikke så tøff som enkelte ekte gangstere jeg har møtt i real world. Hvis noen lurer på hvorfor jeg har møtt slike lyssky individer, så kan jeg bare henvise til at mange rare mennesker er hangarounds i underholdningsbransjen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 En pitteliten løft på haka ville gjort han enda tøffere, men alikevell et stilig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå