rolvs Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei! Har fått et ikon i taskbaren som jeg ikke skjønner hva er. Det ser ut som to noter, en blå og en rosa som dere ser på bildet. Kommer ikke noe når jeg holder musa over det, eller høyreklikker/dobbeltklikker på det. Finner ikke noe unormalt i Spybot. Kjører Windows 2000 med alle oppdateringer. Merker ikke noe annet unormalt på maskinen. Hva kan dette være? Er det noe å bry seg om? Endret 28. september 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) kan du trykke CTRL+ALT og delete samtidig. Der ser vi alle programmene du kjører. Ta bilde av den og post Endret 28. september 2007 av Thor. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ja, da blir det litt lettere Lenke til kommentar
helto Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) må vel se på prosessene som kjører vel, for er jo ikke alle programmer som kommer opp i "programmer"... Endret 28. september 2007 av helto Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Glemte å si at jeg har sett gjennom prosesslisten og ikke funnet noe unormalt der, men dere kan jo ta en titt på den dere også. Tenkte kanskje det var noen som kjenner igjen ikonet, kan godt hende det er noe helt totalt ufarlig også, men vet ikke. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå