Tandamram Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Konseptet «Be a Pro» går ut på at man styrer en og samme spiller gjennom hele kampen. «Online Team Play» er en flerspillervariant, hvor fem spillere – med hver sin konsoll – kan ta kontroll over ett og samme lag. Hver deltaker får ansvaret for én forhåndsbestemt spilleren på laget, som man styrer gjennom hele kampen. Dermed presses spilleren til å være skjerpet hele tiden, og må til en hver tid lese spillet for å være klar med taklinger og pasninger. Gamer.no, 22. august Er det noen som sitter med info om denne nye spillemodusen? Kjøpte FIFA 08 i går, og selv om jeg likte forandringene fra 06/07, så ble jeg veldig skuffet da jeg prøvde Be A Pro. Dette virket som en demo fra et kommende spill. Er det virkelig bare Offline Training og det man finner i Challenges som tar i bruk dette? Så for meg 5 vs. 5-kamper, der alle styrer hver sin spiller. I artikkelen jeg linket til ovenfor står det også: – «Be a Pro» er første steg i denne retningen, og nå, med muligheten til å levere 5-mot-5-kamper som gratis, nedlastbart innhold, beveger vi oss enda nærmere realiseringen av denne drømmen. Kommer flerspillervarianten senere, som nedlastbart innhold? Sliter litt med å tolke akkurat denne setningen. Håper virkelig dette kommer om ikke så altfor lenge, for merket raskt at det kan bli underholdende. Noen som har mer informasjon rundt dette? Edit: Ok, fant faktisk litt mer info på EA's side. Dette står der under FIFA 08 Current Gen: Be A Pro: Co-op Season — Take on the role of a professional footballer, create your own player and test yourself in one position for an entire season. Master positioning, improve your attributes and develop into an elite player. Co-operate with up to three friends fixed to their player on the same team, but compete with those same friends on individual challenges. All performances are tracked through detailed statistics to determine who really is a pro. Da virker det som om dette er en modus som enten er forbeholdt eldre konsoller, eller som vil komme som gratis materiale i fremtiden. Er det ingen måter å spille en co-op kamp per i dag, da enten 2 vs. CPU eller 4 vs. 4 over nett? Vi får bare til versus... Endret 28. september 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå