Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

mekanikere og rett diagnose

kallis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

inn på verksted i går for å feilsøke tidligere reperasjoner pga nye feil. "strammet bærearm 2 turn, pusset ned bremser..." "ruller helt fint" "banket på diverse under, ingen slark"

henter bilen, kjører hjem og den er VÆRRE enn i går. helt grusom faktisk..

ikke vits å klage på det heller.. de vil sansynligvis bare stå som noen spørsmålstegn og jabbe om at det ikke er noe der. ikke vet jeg hva de har gjort heller...

Endret av kallis
Lenke til kommentar

Med samme vi var in på temaet så har jeg et problem med min bil også.

Jeg har en Renault Laguna 94 mod, når jeg kjører i lav fart, 20-40 km/t helst i 1-2 giret begynner bilen å "fuske".Hvis jeg slipper gassen og lar den trille eller vis jeg gir gass etter lavt turtall fusker den, og den lager noen ganger gnikke lyder samtidig som den fusker. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? :hmm:

Var på Naf kontroll og de mente at det var en ting man bare måtte vende seg til. :dontgetit:

Det jeg mener med fusking er at bilen får rykninger..

Lenke til kommentar

Jeg har en Renault Laguna 94 mod, når jeg kjører i lav fart, 20-40 km/t helst i 1-2 giret begynner bilen å "fuske".Hvis jeg slipper gassen og lar den trille eller vis jeg gir gass etter lavt turtall fusker den, og den lager noen ganger gnikke lyder samtidig som den fusker. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? :hmm:

Var på Naf kontroll og de mente at det var en ting man bare måtte vende seg til. :dontgetit:

Det kan være tenningsdeler eller relatert til innsuget, eller innsprutsystemet....

dvs. bytt/rens/sjekk:

Fordelerlokk

rotor

tennplugger

pluggledninger

luftfilter

luftmasse-/mengdemåler

drivstofffilter

osv...

eller prøv:

kondensfjærner

dyserens

osv.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Synes du burde opprette egen tråd. Virker ikke som det helt det samme. Lettere å holde oversikt for de som skal svare på et problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...