1915 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jeg blir fa** ikke kvitt poppup :@ HER er en tråd som jeg lagde for noen dager siden ca. og jeg har jort alt som står der men funker ikke -,- Lenke til kommentar
tole Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er så mye dritt som florerer og det er ikke alt programmene klarer å fjerne, så det kan være tidsbesparende å bare reinstallere OS, patche ordentlilg opp og være litt kritiskt til hva du kjører og hvilke siter du besøker. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk selv popups bare ved å bruke pc en vanlig i to dager etter formatering fordi jeg prioriterte så mye annet fremfor antivirusen. Det var da dette forumet, to andre diskusjonsfora jeg kikket på og ellers sider som dagbladet. Det var nok til å få popups hos meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du får klare deg med ein tråd, derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg