Gå til innhold

Bestille ny LCD fra nett eller butikk?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestemt meg for å kjøpe en Samsung F86 og lurer på om jeg skal ta det i butikk eller på nett. I butikk er det jo greit å ha med den ekstra forsikringa om man skulle være uheldig med tv'en. Men bestiller man på nett så blir det mye billigere.

Ønsker selvsagt å betale minst mulig som alle andre, men bekymrer meg en smule for eventuelle returer eller servicer etc.

Hva tror dere? er det verdt det å kjøpe med ekstra forsikring og i tillegg slippe styr med posten gjennom butikk?

Eller skal jeg bare klute til og legge inn en ordre på random "billig" nettshop og samtidig spare noen slanter til nytt anlegg?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har bestemt meg for å kjøpe en Samsung F86 og lurer på om jeg skal ta det i butikk eller på nett. I butikk er det jo greit å ha med den ekstra forsikringa om man skulle være uheldig med tv'en. Men bestiller man på nett så blir det mye billigere.

Ønsker selvsagt å betale minst mulig som alle andre, men bekymrer meg en smule for eventuelle returer eller servicer etc.

Hva tror dere? er det verdt det å kjøpe med ekstra forsikring og i tillegg slippe styr med posten gjennom butikk?

Eller skal jeg bare klute til og legge inn en ordre på random "billig" nettshop og samtidig spare noen slanter til nytt anlegg?:p

9594254[/snapback]

Spørs hvor mye spenn det er snakk om :hmm: er det Snakk om om 1500 eller mer ville jeg valgt nettet :thumbup: Det er hvertfall min mening! (spørs hva slags nettbutikk da.., ville ikke valgt F.eks: www.Bobbenpåhjørnet.net , liksom! :ermm:

Lenke til kommentar

To ting som er greit med å kjøpe i en nettbutikk: Produktene er som oftest billigere i nettbutikkene, og du har 14 dagers ubetinget angrerett. Sistnevnte er et veldig viktig poeng hvis det skulle vise seg at du ikke er fornøyd med TV'en. Og når det gjelder forsikring o.l., pleier nettbutikker å være ganske så samarbeidsvillig (ihvertfall de jeg har vært borti), så du får reparert/et nytt tv hvis noe galt skulle skje som du ikke kan skyldes for. Men den blir ikke idiotforsikret, dvs at du ikke kan miste den i bakken o.l. Men hvem går vel rundt og gjør sånt? :)

Jeg bestiller alltid fra nettbutikker. Syns ikke det gjør noe å måtte hente den på posten heller. Er det ikke på posten, så er det hos TV-forhandleren, hentes må den uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...