Mrfluesikring Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei får ikke started ipod nanoen min Når jeg puttet den i PC-en så starter den heller ikke. Men den "puster" altså det piper av den. Så den ligger i koma. Noen som vet hvordan jeg vekker den igjen!? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hjelper det ikke å resette den engang? Trykk inn "Menu" og hold den inne mens du så trykker "Select" (senterknappen) og holder den inne også. Hold begge inne inntil du ser "boot" logoen. (Eplet) edit: Det tar vel ca. 5 sekunder eller deromkring. Endret 28. september 2007 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hjelper det ikke å resette den engang? Trykk inn "Menu" og hold den inne mens du så trykker "Select" (senterknappen) og holder den inne også. Hold begge inne inntil du ser "boot" logoen. (Eplet) edit: Det tar vel ca. 5 sekunder eller deromkring. 9594208[/snapback] Holder alt inne, men mekker dette senere. Skal rekke et fly! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå