TheNarsissist Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Heijeg lurer på om jeg skal bytte ut 360 med ps3,men ossen er online fungsjonen der er det som på xbox live at jeg registrerer meg og så må jeg betale i månen så kan jeg spille online.Kan man laste ned demoer der Er det noen flere ting jeg ikke har spurt om så si i fra. Endret 28. september 2007 av andersio Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 På ps3 koster det ikke noe og spille online.. Du kan også laste trailere, demoer og fulle spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 På PS3 er all online funksjonalitet gratis Men funksjonaliteten er rimelig begrenset når det kommer til "sosialt samvær" om du vil si det slik Men Sony vil legge legge alle dise manglene etterhvert, å da blir det nok veldig solide saker. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 På PS3 er all online funksjonalitet gratis Men funksjonaliteten er rimelig begrenset når det kommer til "sosialt samvær" om du vil si det slik Men Sony vil legge legge alle dise manglene etterhvert, å da blir det nok veldig solide saker. 9594006[/snapback] Takk Takk det høres bra ut Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg har hørt at det kommer noe sån online greier så du kan bygge hus der og sånt Endret 28. september 2007 av andersio Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja "Home" kommer vell i Oktober(?) Om jeg ikke husker helt galu... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Home kommer til neste år DelayDelux. Men en åpen beta er klar før Jul. Lenke til kommentar
psino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Anbefaler at du heller tar deg en tur ut blant venner jeg. Vente noen år med paintballen, og kanskje fokusere mer på skolearbeid (lære seg norsk, engelsk, mm). Du spør om det er flere ting du ikke har spurt om. Svaret er nei. Du har spurt om det meste. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Anbefaler at du heller tar deg en tur ut blant venner jeg. Vente noen år med paintballen, og kanskje fokusere mer på skolearbeid (lære seg norsk, engelsk, mm). Du spør om det er flere ting du ikke har spurt om. Svaret er nei. Du har spurt om det meste. 9594261[/snapback] Jamen da er det jo bare og spille, lærer jo masse engelsk ved og lese/ lytte når man spiller. Og stadig fler spill kommer på norsk! EDIT: LEIF!! Endret 28. september 2007 av dioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå