simdal Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Hei Jeg betalte billetten min mandag 24. september 2007. Og idag er det fredag 28`. september 2007 og billetten min er enda ikke registrert som paid. Jeg begynner å bli litt smånervøs nå. Jeg har dobbeltsjekka kundenr og kontonr og alt stemmer, så skjønner rent lite nå. Noen som har opplevd det samme, evt funnet en løsning? Lenke til kommentar
daxie Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 hehe akkerat samme som meg:) Får samme melding.. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Jeg skal jobbe gjennom hele helgen for å oppdatere alt av billetter og betalinger. Dette er et problem vi sliter med fra DNB Nor og betalinger som føres f.eks via BBS systemet. Hvis det kommer flere innbetalinger, så slår BBS disse sammen og fører 1 sum inn på vår konto. Det medfører at det tar mange dager før melding fra mottaker dukker opp på et eget bilag. Dessverre. Det jeg kan si er at alle bes ta med kvittering på betaling til Vallhall, så skal vi sørge for at alle som har betalt, får slippe inn. Lenke til kommentar
simdal Skrevet 28. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Jeg skal jobbe gjennom hele helgen for å oppdatere alt av billetter og betalinger. Dette er et problem vi sliter med fra DNB Nor og betalinger som føres f.eks via BBS systemet. Hvis det kommer flere innbetalinger, så slår BBS disse sammen og fører 1 sum inn på vår konto. Det medfører at det tar mange dager før melding fra mottaker dukker opp på et eget bilag. Dessverre. Det jeg kan si er at alle bes ta med kvittering på betaling til Vallhall, så skal vi sørge for at alle som har betalt, får slippe inn. 9594327[/snapback] å takk gud for det... Kvittering har jeg, så da ordna det seg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Min billett er heller ikke oppført som betalt. hvis den ikke blir det tidsnok, går det greit hvis jeg tar med kvittering på at billett er bestilt, og kvittering fra nettbanken som viser at den er betalt? +leg Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 har du vurdert å lese annonseringstråden som ligger helt øverst i dette underforumet? kan anbefales... Lenke til kommentar
lassemann22 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 De som har gjort det via telefon da? Og ikke nettbank? Trenger kjapt svar! fakk Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 har du vurdert å lese annonseringstråden som ligger helt øverst i dette underforumet? kan anbefales... 9622837[/snapback] Jeg finner det ikke i den tråden, kan du bare si ja eller nei til spørsmålet mitt ovenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg