Kravits Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes kanskje spillet ikke fortjener så bra men 2 fra VG er mer feil.Spillet er helt greit bare litt upolert og ganske dårlig grafikk. For ikke å snakke om 100% uoriginalt.. 9637234[/snapback] Det er jo 99% av alle spill uansett. Saints Row var jo en ren GTA kopi men det forjener jo ikke en 2 for det. Sier ikke at Conan er på nivå med GOW men en 2'er blir litt drøyt. Virker som de fleste gir det rundt 7. Det vil nok stemme bedre for de fleste. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vet ikke om jeg er enig eller ikke, da jeg ikke har prøvd spillet selv. Men det hender en gang i blant at jeg er uenig med majoriteten. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei!! Jeg er på 4 mission i spillet og kan dele litt med dere. For det første, dette spillet er LANGT fra så bra som Heavenly Sword som noen her oppe antydet, Heavenly Sword er mye bedre i mine øyne men jeg digga jo det spillet. Selv er jeg en hack/slash fan. Musikken i spillet høres ut som God of War og jeg synes det gikk litt treigt i starten. Etter 1 times tid og fikk unlocka en del moves og comboer synes jeg det er ganske så bra. Grafikken og detaljene er relativt ræva, ser mer ut som et XBOX1 spill ved launch tider, men har ikke framedrops osv som foreks heavnly sword hadde. Spillet har 4 Vansklighetsgrader, og jeg spiller som vanlig på EASY. Har lest at spillet er under 10 timer. Liker du Heavenly Sword og God Of War bør du ta en nærmere titt på dette spillet. SPillet fortjener ikke den slakten den fikk i ITAVISEN (dvs terningkast 2) men de gav jo HEAVENLY SWORD terningkast 3. FØrste timen tror jeg har hatt 2 bosser. Er flust med savepoints, checkpoints og spillet er delt opp i "missions" slik som DEVIL MAY CRY. Har bare spilt som sagt i en time så har ikke fått satt seg noe orntlig inntrykk enda, utover at jeg synes spillet innfrir mer nå enn når jeg startet å spille. Men dette er normalt kanskje. Jeg rater alle spillene mine og gav vel Heavnly Sword 9/10 Dette tror jeg gir 7.5/10 eller noe. Trekker ned pga av grafikk og at det går litt "treigt" iforhold til Ninja Gaiden og Heavenly sword, men smak og behag Det er 360 versjonen jeg har testa. Endret 4. oktober 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 For ikke å snakke om 100% uoriginalt.. 9637234[/snapback] Uoriginalt? Det finnes ikke så veldig mange Conan-spill der ute da, men... Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 VG Rune's anmeldelse var jo en rimelig tynn suppe, f.eks den sjekklisten hans. Hvor mange av spillene i samme sjanger samsvarer ikke med de fleste punktene på den? Han har noen få poeng, men det meste han skriver er jo bare svada. Men nå hadde han vel ikke så mye valg, han gav Heavenly Sword terningkast 3 og var pent nødt til å gi dette spillet et hakk lavere. Spesielt voiceactingen er dårlig. Conan høres rimelig uengasjert ut, kommentarene hans mens han hakker fiendene i småbiter høres ut som om han sitter i godstolen og leser høyt fra avisen. Spillet er definitivt ikke noen klassiker, og selv jeg som ikke har noen annen erfaring med denne sjangeren enn Heavenly Sword ser at dette spillet ikke er noe nyskapende, men gameplayet fungerer egentlig veldig godt og spillet er underholdende. Det er altså ikke et "viktig" eller "må ha" spill, men om man liker sjangeren, liker man sikkert Conan, også. Jeg spiller forøvrig PS3 versjonen, og har heller ikke opplevd noen framedrops så langt, men har hatt ihvertfall ett beskjedent tilfelle av tearing. Det var en som spurte tidligere om det var mulig å spille enkelt kapitler på nytt, men det ser dessverre ikke ut til å være tilfellet. Men i motsetning til f.eks Heavenly Sword, der spillet autloagres i en enkelt slot, har du i Conan 10 sloter tilgjengelig, slik at om du ønsker det kan du jo bruke en slot til tilfeldig lagring og de øvrige 9 til lagring etter endte kappitler. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 For ikke å snakke om 100% uoriginalt.. 9637234[/snapback] Uoriginalt? Det finnes ikke så veldig mange Conan-spill der ute da, men... 9639312[/snapback] Han mener vel uorginalt gameplay, ikke at Conanlisensen er overbrukt... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Han mener vel uorginalt gameplay, ikke at Conanlisensen er overbrukt... 9641335[/snapback] Jaja. Men hvordan skulle spillet blitt laget da? Det er jo kun slik et Conan-spill burde være. GoW var jo ikke akkurat nyskapende det heller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Han mener vel uorginalt gameplay, ikke at Conanlisensen er overbrukt... 9641335[/snapback] Jaja. Men hvordan skulle spillet blitt laget da? Det er jo kun slik et Conan-spill burde være. GoW var jo ikke akkurat nyskapende det heller. 9641798[/snapback] GoW var ingen revolusjon, men man kan kalle det en evolusjon. Det låner mye fra andre, men gjør det til sitt eget. Hvis du sjekker ut noen conan gameplay videoer vil du se at mye av det Rune Fjeld Olsen ramser opp av plagiering av GoW er sant Endret 5. oktober 2007 av bakaxel Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 GoW var ingen revolusjon, men man kan kalle det en evolusjon. Det låner mye fra andre, men gjør det til sitt eget.Hvis du sjekker ut noen conan gameplay videoer vil du se at mye av det Rune Fjeld Olsen ramser opp av plagiering av GoW er sant 9642454[/snapback] Kan vel si det samme om GoW da? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 GoW var ingen revolusjon, men man kan kalle det en evolusjon. Det låner mye fra andre, men gjør det til sitt eget.Hvis du sjekker ut noen conan gameplay videoer vil du se at mye av det Rune Fjeld Olsen ramser opp av plagiering av GoW er sant 9642454[/snapback] Kan vel si det samme om GoW da? 9642744[/snapback] På meg virker det som GOW var en evolusjon, mens Conan er en devolusjon. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 folk henger etter ja.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 folk henger etter ja.. 9646797[/snapback] Fordi de har forskjellige meninger? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 fordi dere ripper opp i hva rune sa:P men men.. han skriver som en amøbe=) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 fordi dere ripper opp i hva rune sa:P men men.. han skriver som en amøbe=) 9652158[/snapback] Hvem er rune? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Han som anmelder spill i VG hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Han som anmelder spill i VG hvis jeg ikke tar helt feil. 9657745[/snapback] Da så... Har aldri snakket om noen "Rune" jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 http://ps3forums.com Her er det en som sier at han har sett det i en butikk, samt en annen som har mottat review copy. WOW! Gratulerer,En som har sett spillet, og en som har fått spillet av utgiverne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå