UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ser at Conan nå er lansert på Ps3 og xbox 360. Noen som har kjøpt det? Hvordan er det? Kilde Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ehm ble det lansert idag? ifølge wikipedia og vgp så er det ikke før i slutten av oktober, men men. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) hehe det stemmer i følge thothegame også att det kom i dag. men er litt usikk mener selv å ha hørt noe annet. http://www.tothegame.com/search.asp?title=conan&x=0&y=0 riktig nok kommer ps3 versjonen først om en måned. Endret 28. september 2007 av neoman Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Sjekk linken min da! SPillet er in stock and ready to ship på Amazon.co.uk!! Så spillet er lansert virker det som. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ah.. det er released i uk ja, men ikke noen andre steder. visstnok grunnen til at ps3 spill er treige er fordi spilla må trykkes på sony fabrikker siden de har lisens på blu ray tingen.. ergo det tar en måned lenger Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det er mange mange flere fabrikker som kan trykke blu-ray plater, så det er bare tull. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nekter jeg å tro, ingen har anmeldt det enda bare sjekk gamerankings Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 http://ps3forums.com Her er det en som sier at han har sett det i en butikk, samt en annen som har mottat review copy. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Det er mange mange flere fabrikker som kan trykke blu-ray plater, så det er bare tull. 9594555[/snapback] fikk bekreftet dette idag av min fetter som jobber på komplett ihvertfall.. så det får være så.. jeg stoler på han, kan godt være sony er så stae at de vil trykke alt selv. ikke for dumt. Endret 28. september 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Saa det paa Spaceworld i Stavanger idag. Var til xbox360. Endret 28. september 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 yes så det på lager på komplett også til xbox 360.. kommer 12 oktober på ps3 ifølge de fleste nettsider og wikipedia:) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm.. merkelig at vi ikkje har hørt mer om dette ... eller er det egentlig merkelig i alt dette Halo 3 oppstyret.. Skulle likt å lest en god review av det her ja.. Kan jo bli et spennende spill.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 tipper dette conan navnet ble praktisk talt begravd i age of conan som er det første folk tenker når de hører navnet.. og som du sier mye oppstyr rundt andre spill for tida. Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dere blander Age of Conan med Conan: Hyborian Adventures (tror det er dette det heter). Sistnevnte kom ut igår og er et middels hack`n`slash spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ehm vi blander ingenting.. bare sa at det har nok blitt glemt i det større conan navnet.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det ser ut for at spillet er ute, men hvorfor har ingen anmeldt det? Er utviklerne redde for slakt? Leste på et forum at spillet var ganske bra men virka litt "upolert" noen steder, og at det var en total God of War ripoff, spesielt bossene og sånne kontekstavhengige handlinger GoW er kjent for. Ikke at dette er en dårlig ting for min del, men heller tvilsomt at det blir kjøp uten gode anmeldelser. Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ehm vi blander ingenting.. bare sa at det har nok blitt glemt i det større conan navnet.. 9598893[/snapback] Jeg så det, men enkelte virker nesten overrasket over at det har kommet ut, antar disse blander mellom denne Conan og Age of Conan Føler egentlig ikke at det har druknet noe spesielt, bare at det ikke er verdt å bli tatt opp da det ikke er et bra spill..... blir jo egentlig druknet da men jeg føler i alle fall at spillet ikke virker bra nok til at det lager det store plasket i all Halo 3 oppstyret. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Vel det er rart att det har kommet, tenker spesielt fordi vi ikke har sett noen anmeldelser, kunne noen være så vennlige å linke anmeldelser i denne tråden om de ser noen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vel den siste gameplay-videoen fra Conan ser unektelig temmelig kul ut, selv om den ser forferdelig GoW ripoff ut også! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 vel gow har så og si satt standarden for sjangeren.. men ser utrolig fett ut ja..blir kjøp fra meg, elsker blodige action adventure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå