Gå til innhold

Conan lansert i dag

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mange mange flere fabrikker som kan trykke blu-ray plater, så det er bare tull.

9594555[/snapback]

fikk bekreftet dette idag av min fetter som jobber på komplett ihvertfall.. så det får være så.. jeg stoler på han, kan godt være sony er så stae at de vil trykke alt selv. ikke for dumt.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Det ser ut for at spillet er ute, men hvorfor har ingen anmeldt det? Er utviklerne redde for slakt?

Leste på et forum at spillet var ganske bra men virka litt "upolert" noen steder, og at det var en total God of War ripoff, spesielt bossene og sånne kontekstavhengige handlinger GoW er kjent for.

Ikke at dette er en dårlig ting for min del, men heller tvilsomt at det blir kjøp uten gode anmeldelser.

Lenke til kommentar
ehm vi blander ingenting.. bare sa at det har nok blitt glemt i det større conan navnet..

9598893[/snapback]

Jeg så det, men enkelte virker nesten overrasket over at det har kommet ut, antar disse blander mellom denne Conan og Age of Conan :)

Føler egentlig ikke at det har druknet noe spesielt, bare at det ikke er verdt å bli tatt opp da det ikke er et bra spill..... blir jo egentlig druknet da :p men jeg føler i alle fall at spillet ikke virker bra nok til at det lager det store plasket i all Halo 3 oppstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...