Gå til innhold

Har Hyundai skjermer brukbar kvalitet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Bare lurer på om noen har erfaringer med 17" Hyundai skjermer.

Brukbar kvalitet på disse?

http://www.psdata.no/onimages/products/V770_Angle.jpg

På forhånd, takk. mvh. Whoops!

Hei, tar du vekk smilyene du har i signaturen din? VI tillater ikke animerte bilder i signatur eller avtar. Videre blir det slitsomt med alle de smilyene... Fint om du kan bytte ut signaturen din :)

Lenke til kommentar

Noen spesiell modell du tenkte på?

Vet at noen modeller påståes å ha flat skjerm fra produsentens side.

Men i virkligheten er det bare selve fronten av skjermen som er flat, selve bildet er ikke helt flatt!

I tillegg er det stor avstand mellom skjermflaten og selve bildet (ca 1cm)

Føles som om du titter inn i en boks.

Husker ikke hvilken modell det var jeg så på, men det var en 19".

Lenke til kommentar

:o

?

NEI, kjøp ikke de skjermen!

Greit det er skarpt bilde og god kontrast, men den gir etter på hertzen under bruk.

Har selv samme skraphaugen og kan bare fortelle deg at etter 6 timers arbeid eller spilling så blir øyene 4kantete. I 1284*768 oppløsning kan du kjøre den på 85 Hz som er brukbart!

Men kjøper du storebroren på 19" som bare koster 5-600 kr mer, vil du i samme oppløsning kunne kjøre i noe rundt 100 Hz.

Gå for den du hvis du vil være økonomisk men samtidlig ta hensyn til synet!

Hilsen Øystein

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp en ImageQuest Q910 og er ganske fornøyd med den! Dette er en 19" som er dynaflat (ser flat ut, men er i realiteten ikke helt flat, dette fungerer faktisk meget bra, så lenge den ser flat ut, så er det godt nok). Denne skjermen har gode spesifikasjoner og bra bilde, jeg kan kjøre 85Hz @ 1600x1200 og det er vel ikke å klage over! Tror ikke det er så veldig mangen 19" som har disse spesifikasjonene til denne prisen!

Den er bare TCO95 godkjent, men det er pga. at den er svart/sølv farget, samme modell i hvit kasse har TCO99 godkjenning! Sprøtt!

Ser elegant ut! Koster lite, gode spesifikasjoner, og har til nå ingen problemer med den.

-Chief-

Lenke til kommentar
I 1284*768 oppløsning kan du kjøre den på 85 Hz som er brukbart!  

Nesten akkurat det jeg har tenkt å gjøre, kjøre i 1024x 768. Gidder ikke å kjøpe 19", sjit tung å dra til LAN :D

Whoops!, du vil komme til å angre... Det er en dårlig skjerm. Du får mye mer i en 19", og om dette er for tungt, ja, så kjøp en billig LCD skjerm da vel fra Hyundai. Du får vel så vidt jeg vet en 15" for rundt 2500 k.

Jeg er ærlig og oppriktig når jeg sier at skjermen er dårlig. Det er bare et faktum. Prismessig får du vel det du betaler for i grunn...

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...