Frank Stokke Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 BMW E34 Venstre nærlys har sprukket pga steinsprut. Lyktene er uoriginale angel eyes fra Depo. De er bare noen måneder gamle, så jeg har lite lyst til å kjøpe nye. Noen som vet om det er mulig å skaffe kun glasset? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tviler sterk på at du bare får glasset! Men du kan jo ringe og høre? Eller bruke orginale inntill du har penger til ny(e) Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 De originale har også sprukket De ble byttet ut pga eu-kontroll som må gjøres før utgangen av november, og det var det jo mye vits i... Penger er ikke noe problem sånn sett, men jeg har liksom ikke lyst til å kjøpe nye lykter flere ganger i året bare pga steinsprut. Koster tross alt 3000 kr pr gang.. Derfor lurte jeg på om andre har hatt samme problem og skaffet kun glasset et eller annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå