Amnio Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kanskje litt dumt spørsmål, men ikke halvparten så etterspurt som ferritringen Jeg og noen kamerater lurer fælt på hva den lilla tingen til venstre for nederste viftemount på Chieftec kabinetter er til. Har noen en god ide? PS: Fant ingenting på Google, eller dvs. alt for mye, så håpløst å finne noe som helst. Fant heller ikke noe på Chieftec-arena... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Legg ut en link til et stort bilde, det er altrof lite til å se hva det kan være... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tror (menerikkeheltsikker,dårligbilde) at det faktisk ER en vifteholder, med støtte for laaange PCI kort Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 har ikke anelse om hva den tingen ved siden av vifeholderen er godt for, tok den iallefall ut av kabinettet mitt da den var i veien for vannpumpa 8) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Beklager det dårlige bildet, men prøvde å spare meg å måtte åpne kabinett, røske ut grafikkkort, hdd og fjerne fronten av toweret Driver å legger ut bedre bilder nå. Går litt tregt på ISDN, men de er vel der om 5-10min: http://home.powertech.no/leagle/bilder/chieftec/ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Den er et afrodisiakum for nerder . Bare prøv å gnikke den mot laksen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Er for å feste lange PCI kort. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Er for å feste lange PCI kort. Tusen takk for oppklaringa! Nå er det vel bare å finne fram 2stk gamle Voodoo 2 kort og prøve da. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Er for å feste lange PCI kort. For å feste de på tissen da eller?? LOL Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nei, i rompa din N00b!!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg bruker den til og holde vinduet åpent. Mange kombinasjoner på luftmengden. Helt genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå