Gå til innhold

Feil på blizzardpost?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvorfor legger de til mange nye gravplasser, når en har klart seg uten de så lenge. Har det vært et stort problem med få gravplasser i disse områdene?

Tro meg, det er enkelte av disse stedene det kan ta "evig" lang tid å komme seg tilbake, hvis du dør på rette plassen. Ser ikke noe negativt i å ha "for mange" gravplasser.

Lenke til kommentar

Blizzard annonserte at de planlegger å la levelingen gå raskere. Å implementere flere graveyards er en del av dette (mindre corpserunning=mer tid til å få xp). Hvis jeg ikke husker feil er de nye graveyardsene kun i Azeroth. Driver å stress-leveler en warrior nå og jeg tror de nye GY'ene er på plass, men jeg husker ikke helt hvordan det var da jeg levelet min eneste 70 for flere måneder siden.

Lenke til kommentar
Min mening er at bare at et "lett spill" blir lettere å bli ferdig med. Det er tross alt umulig å mislykkes skikkelig, derfor synes jeg det hvertfall kan ta lengre tid å lykkes.

Om man har problemer med å soloe en elite, og dør utallige ganger, så blir ikke det på noen måte bedre hvis man må løpe over halve kartet hver gang (ja, det kan hende det fiktivt sett ikke er mulig å ta eliten, men det kan også være at man ikke klarer å spille classen sin skikkelig og det tar noen forsøk før man får det til). Det er bare til irritasjon. Og som sagt, dette er kun i Azeroth. Det er et tiltak for å gjøre levlingen raskere. Kanskje du burde se på det faktum at experience-raten fra 0-60 dobles også? Det blir "lett" det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...