kalli Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei. Har en laptop med Vista som jeg gjerne skulle dele noe fra. Har nemlig noen mapper på den jeg gjerne skulle fått over på den andre laptopen min med XP. Skal også få noen mapper fra XP laptopen til Vista laptopen. Altså omvendt. Men skjønner ikke helt hvordan jeg skal dele ting i Vista. Har også problemer med å finne hverandre... Kan noen fortelle hvordan jeg finner Vista PC-en i XP, og XP PC-en i Vista? Og hvordan man deler mapper i Vista? Håper noen skjønner hva jeg mener slik at jeg kan få dokumentene mine til og fra pcene...! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ingen som gidder og forklare? Vet det kanskje er et dumt spørsmål, men er det ingen som gidder å hjelpe da? Lenke til kommentar
Mrwonders Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har slitt med det samme selv, ikke helt enkelt å finne ut av det selv om Microsoft sier at alt skal være såååååååå enkelt i Vista. Her er en link til Microsoft sine sider som vistnok skal forklare deg hvordan du skal dele filer og mapper i Vista. Lykke til :-) http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...4509051044.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå