ku7 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Yehello, oppstått et problem på min (orginalt rmx) moped. Når jeg klemmer inn clutsjen forsvinner turtallet opp til fullgass uten at jeg gasser. Og det virker også som om sykkelen går noe tyngre når jeg kjører. Jeg tror det har noe med forgasseren å gjøre, noen som mener noe annet eller kan hjelpe meg med hvordan jeg skal fikse det? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hvis det er lite bensin i gassern vill turtallet fly opp. for å se om det er noe så simpelt foreslår jeg at du har på moppa til den er god og varm. skrur den av , venter 1 min og ser om problemet er det medengang du starter igjen. det kan også vere at du har skjert den. føl på chiken med handa di og prøv og merk komprisjonen. hvis det er veldig lett å ta den ned med handa kan det hende du har skjert den. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Falsk luft? får den for mye luft vil turtallet fly opp på tomgang.. Sjekk tennpluggen etter en 5min kjøretur.. Er den litt hvit får den for mye luft i forhold til bensin. Er den svart og bløt får den for mye bensin i forhold til luft. Er den nøttebrun er den perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå