Alexander Schindler Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Etisk opprivende om hevn, skummelt om besettelsen til å ta en seriemorder, og en merkelig portal i et ørkenlandskap. Her er din ukentlige dose filmtips. Les mer Lenke til kommentar
Bigbee Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 stargate er bra film med en arti serie som fortsetter historien. anbefales for alle som liker artige forklaringer på gamle myter. når det gjelder seriene(e) bør dere begynne fra starten pga de siste episodene er noe teite for de som ikke er vant med sånt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nja, om man skal se noe med Kurt Russel så er det vel heller The Thing eller Big Trouble in Little China som er å anbefale. Richard Dean Anderson gjør en såpass bedre karakter i serien Stargate enn hva Kurt nok gjør i filmen Stargate. Men er jo fint tidsfordriv Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ukens kinofilm: The Brave One Tja, traileren så ikke så spennende ut, men Jodie Foster som villigante kan jo funke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da 9597400[/snapback] Du har vel kanskje rett i det. Stargate filmen falt aldri helt i smak, den ble vel muligens litt for stereotypisk og merkverdig. Men er jo noen år siden jeg har sett filmen, men har den ikke liggende i hylla så den kan i hvert fall ikke sees denne helgen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm, mener jeg så Zodiac for litt siden, men der var hverken Gyllenhaal eller Depp med. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hmm, mener jeg så Zodiac for litt siden, men der var hverken Gyllenhaal eller Depp med. 9601070[/snapback] Det stemmer at Johnny Depp ikke er med (hvor har du egentlig det fra?), men unge herr Gyllenhaal har jo en av hovedrollene, som avistegneren... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (hvor har du egentlig det fra?)Så ut som han på den lille versjoenen av dette bildet Ser nå hvem det egentlig var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg