Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stargate er bra film med en arti serie som fortsetter historien.

anbefales for alle som liker artige forklaringer på gamle myter. når det gjelder seriene(e) bør dere begynne fra starten pga de siste episodene er noe teite for de som ikke er vant med sånt.

Lenke til kommentar

Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da :)

Lenke til kommentar
Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da :)

9597400[/snapback]

Du har vel kanskje rett i det. Stargate filmen falt aldri helt i smak, den ble vel muligens litt for stereotypisk og merkverdig. Men er jo noen år siden jeg har sett filmen, men har den ikke liggende i hylla så den kan i hvert fall ikke sees denne helgen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...