lordpiet Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvilket minnetype bør jeg kjøpe til mitt planlagte Kodak DX4330. Har noen av dem fordeler/ulemper i forhold til den andre? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Spørs hvilke minnetyper dette kameraet kan bruke. Jeg husker ikke, men sjekk spesifikasjonene, enten i bruksanvisninga eller på internett (f.eks. prisguiden). Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Kameraet tar begge formater, det er jo derfor jeg spørr! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har et Kodak Dx 4330. Jeg undersøkte og kom til at Secure Digital var et bedre minnekort enn MMC. Kjøpte 128 MB....fungerer helt fiint! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kameraet tar begge formater, det er jo derfor jeg spørr! Oi, sorry, jeg så ikke overskrifta di...i innlegget ditt nevnte du jo ingen alternativer Beklageligvis har jeg verken prøvd MMC eller SD så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå