Killer Instinkt Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fatal error: No screen found hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Litt mer info takk: Distro? Skjermkort? Du kan prøve å skrive xf86config i en terminal. Du kan også se på www.xfree86.org, søke litt få forumet, tldp.org og :google: Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Høres ut som den har problemer med skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 pico XF86Config evt pico XF86Config-4 hvis du bruker rh 7.3, så kan du konfigurere riktige innstillinger. Lenke til kommentar
Blund Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 har en gammel P90 som jeg tynte inn Slackware på, der har jeg oxo problemer med x. etter litt tukling fikk jeg iallefall fvwm til å funke. Trikset mitt var å kjøre xmconfig, sette til fvwm95, deretter startx -- -depth 8. Veldig brutal måte og lite farger/resolution men funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå