On1Musha Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 som topic sier.. jeg ka velge mellom en drøss med språk til min Asus F3T lapis, så jeg valgte jo norsk uten å tenke. men så i dag fant jeg plutselig Windows Speech Recognition, som styrer PC-en igjnom stemmen din, og dette må jeg da tese! men jeg MÅ ha engelsk fordi dem har ikke utvikla norsk enda, så derfor trenger jeg å få engelsk språk på PC-en uten å formatere, vis det er mulig? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det tror jeg ikke lar seg gjøres. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 fillern jaja da får legge til engelsk neste gang jeg føler for å formatere da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 har du utltimate kan du vel skifte språk-. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Bekrefter det sistnevnte. EDIT: Det vil si, du må laste ned en språkpakke på et par hundre megabyte når du vil skifte. Endret 28. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 aaa ok... noens om har testa Windows Speech Recognition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå