andriesa Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei hadde vista men blei lei av så mye feil. Men fordeom så hva dream scene veldig tøft, og derfor hadde jeg løst til og ha det i windows xp. så jeg la inn VLC og en Adora video som streamer hele tia når jeg kjører den som bakgrund på skriveborde mitt. Men det jeg lurer på er om når man legger ned VLC media player, om man kan legge det ned til nederst til høyre på skriveborde som et ikon eller om æ bare må ha det på meny linja?.... Et mer spesifik spørsmål(om æ kan kjøre VLC i bakgrunden i stede for og ha den fremme sån at alle ser den på meny linja.??) Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) SEttings->Grensesnitt->Hovedgrensesnitt->xwWidgets->Systray Icon Når jeg klikker på ikonet her i Ubuntu, minimerer i alle fall VLC seg dit. Endret 28. september 2007 av Kagee Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 SEttings->Grensesnitt->Hovedgrensesnitt->xwWidgets->Systray Icon Når jeg klikker på ikonet her i Ubuntu, minimerer i alle fall VLC seg dit. 9593083[/snapback] takk for svare men trur ikke menyen i VLC(linux) er like dan i MS... var ingen ting som heter Hovedgrensesnitt->xwWidgets->Systray Icon i MS sin versjon i vært fall som jeg kunne finne. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Har du skrudd på advanced options? VLC for linux har ikke video-på-skrivebord-valget - i alle fall ikke som jeg klarer å finne.... Endret 28. september 2007 av Kagee Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Har du skrudd på advanced options? VLC for linux har ikke video-på-skrivebord-valget - i alle fall ikke som jeg klarer å finne.... 9593503[/snapback] ja takker så meget fant ut av det no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå