trettifire Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Heisann Satt og surfa på FINN og så etter et skjermkort når jeg så et "firma" som heter DVDink som annonserte billige blekkpatroner og CD/DVD-plater. Var inne på nettsiden deres og det så slett ikke verst ut. Er det noen som har handlet der og har noen erfaringer med dem? Ser at de ikke er med på HW webshopguide... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jepp. Har handlet noen blekkpatroner og spindler med dvdplater der. Bare positivt å si om dem, kjappe til å levere var de også. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 har bare positivt og si om dem handler masse fra dem både privat og gjennom jobben Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har handlet med gutta kun 1 gang, men de var raske med å sende i alle fall. Lenke til kommentar
12kenn1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Serriøse. Hadde problemer med noen blekkpatroner, og fikk tilsendt helt nye, gratis. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal selv bestille dvd plater derfra i dag. Sist gang feilet bestillingen min pga betalingsløsningen til banken min. Fikk da en oppringing på telefonen noen timer etterpå hvor de lurte på om bestillingen skulle følges opp. Platene ble sendt samme dag. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bestilte dvd plater fra de og det viste seg at de ikke fungerte etter intensjon. De sendte nye pakke med en gang men det var samme problem på disse også. Da overførte de pengene tilbake til min konto samme dag inkl. frakt. og hentet platene hjemme hos meg. Kjempe positivt av de, de ordner opp og man får personlig oppfølging. Anbefales trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå