exmx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 mitt råd: Kjøp wii med zelda og resident evil 4. Dette er de eneste spillene ute nå som faktisk er verd pengene. Så modder du den til resten av spillene.. Vet det er galt, men har testet de aller fleste spillene til nintendo wii nå og ja, det er bare dritt der hvis du ikke er en som er lett å underholde da.. Vet det er mange slike på dette forumet, men jeg er i løp av mange år med spilling blitt veldig kresen på spill. Greier ikke å like et spill bare fordi Mario eller ja, en annen spillfigur er med i spillet.. for meg så virker det som de som utvikler spill for wii'en gir langt faen i om spillet er gøy, bare den bruke det "nye" kontroll systemet så er alt ok. blir ikke automatisk gøy forde.. Lenke til kommentar
Messier Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 mitt råd: Kjøp wii med zelda og resident evil 4. Dette er de eneste spillene ute nå som faktisk er verd pengene. Så modder du den til resten av spillene.. Vet det er galt, men har testet de aller fleste spillene til nintendo wii nå og ja, det er bare dritt der hvis du ikke er en som er lett å underholde da.. Vet det er mange slike på dette forumet, men jeg er i løp av mange år med spilling blitt veldig kresen på spill. Greier ikke å like et spill bare fordi Mario eller ja, en annen spillfigur er med i spillet.. for meg så virker det som de som utvikler spill for wii'en gir langt faen i om spillet er gøy, bare den bruke det "nye" kontroll systemet så er alt ok. blir ikke automatisk gøy forde.. 9599192[/snapback] Begge de finnes jo på Gamecube også. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Men det som fikk meg til å tenke var dette: http://www.youtube.com/watch?v=GXETIwGaE5A Det det virker som om du bare skyter, og spillets script styrer for deg. Men det virker jo bare teit, men jeg må fortsatt ha svar på følgende spørsmål; I resident evil til wii, du styrer selv og du skyter selv ikke sant? Jeg har 5 spill på listen min -RE -Zelda twilight princess -Paper mario -SW spillet som kommer -Ratchet and clank Og i desse spillene er det DU som styrer ikke sant? Om ikke er det direkte "lame"! Men hva vil det si å modde wii'en? Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes ikke dette RE-spillet ser noe bra ut. 110% linært - man kan ikke en gang gå selv, men dårlige skuespillere og teit dialog. Er redd dette ender opp som alle andre spin-off titler i serien: Søppel. I sterk motsetning til hovedserien som er blant mine absolutt favorittspill. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Synes ikke dette RE-spillet ser noe bra ut. 110% linært - man kan ikke en gang gå selv, men dårlige skuespillere og teit dialog. Er redd dette ender opp som alle andre spin-off titler i serien: Søppel. I sterk motsetning til hovedserien som er blant mine absolutt favorittspill. 9599482[/snapback] Da styrer vi sterkt unna RE! Hvordan tror dere/er multiplayeren på wii generelt i spill som ligner zelda og slikt? Har zelda en MP? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Zelda har ingen multiplayer. Å modde Wiien vil si å chippe den slik at en kan kjøre brente spill. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 mitt råd: Kjøp wii med zelda og resident evil 4. Dette er de eneste spillene ute nå som faktisk er verd pengene. Så modder du den til resten av spillene.. Vet det er galt, men har testet de aller fleste spillene til nintendo wii nå og ja, det er bare dritt der hvis du ikke er en som er lett å underholde da.. Vet det er mange slike på dette forumet, men jeg er i løp av mange år med spilling blitt veldig kresen på spill. Greier ikke å like et spill bare fordi Mario eller ja, en annen spillfigur er med i spillet.. for meg så virker det som de som utvikler spill for wii'en gir langt faen i om spillet er gøy, bare den bruke det "nye" kontroll systemet så er alt ok. blir ikke automatisk gøy forde.. 9599192[/snapback] Begge de finnes jo på Gamecube også. 9599207[/snapback] Jupp. Viser jo bare hvor mye nintendo faktisk satser på spill når de største titlene kommer fra Gamecube.. Hvis du ikke er frælst i Zelda som jeg er så anbefaler jeg folk å styre unna wii'en. For den er ikke verd fem flate øre uten zelda imo. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg begynner å tenke playstation 3 jeg.. Og jeg har fortsatt ikke hørt noe om gode multiplayer spill.. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes ikke dette RE-spillet ser noe bra ut. 110% linært - man kan ikke en gang gå selv, men dårlige skuespillere og teit dialog. Er redd dette ender opp som alle andre spin-off titler i serien: Søppel. I sterk motsetning til hovedserien som er blant mine absolutt favorittspill. 9599482[/snapback] Da styrer vi sterkt unna RE! Hvordan tror dere/er multiplayeren på wii generelt i spill som ligner zelda og slikt? Har zelda en MP? 9599499[/snapback] det er snakk om det nye RE spillet, RE4 kan du styre karen din Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Flere gode spill på Wiien da. Tilfeldig rekkefølge: Zelda er glimrende. Super Paper Mario er glimrende. Mario Galaxy er på vei. Metroid 3 er på vei. Zack & Wiki er på vei og ser kjempemoro ut. Stor fan av PANGYA golf. Excite Truck er moro. SSX Blur er meget bra. Resident Evil 4 er suverent best på Wii. Nights ser lovende ut. Super Smash Bros Brawl er på vei. Mario Kart er på vei. Nytt Zelda designet for Wii er anonsert (Kilde N-Gamer). Mario Soccer er genialt. Sonic er ganske bra, men prøv det først. Metal Slug Anthology er herlig. Tales of Symphonia 2 er på vei. Oppfølger til Killer7 er på vei. Ser lovende ut! Liker MySims ganske godt. Forøvrig har man VC som får mer og mer moro. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg begynner å tenke playstation 3 jeg.. Og jeg har fortsatt ikke hørt noe om gode multiplayer spill.. Hva sier dere? 9599997[/snapback] Fotballspillet med Mario og co er meget bra og med multiplayer. Trenger ikke like fotball for å like det. Mario Kart er et av flere andre spill som er på vei med multiplayer. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 mitt råd: Kjøp wii med zelda og resident evil 4. Dette er de eneste spillene ute nå som faktisk er verd pengene. 9599192[/snapback] Du glemte Mario Strikers, og Paper Mario på den listen Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg begynner å tenke playstation 3 jeg.. Og jeg har fortsatt ikke hørt noe om gode multiplayer spill.. Hva sier dere? 9599997[/snapback] Wii sports er ikke så galt med multy player :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nonnon: Hehe, har hatt kjempe mye morro med Wii sports på Multiplayer Spiller det fortsatt sammen med venner og familie av og til Lenke til kommentar
Metaknight Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det kommer mange bra spill til Wii i løpet av de neste månedene (sjekk fem poster opp) Dessuten blir Europa alltid prioritert sist av Nintendo, og derfor kan vi lett få et intrykk av at Wii er fattig på software området. Amerika vil få de fleste titler før oss, de har allerede et respektabelt utvalg av spill. Hvis man er tålmodig, er det snart mange spill som blir verdt å kjøpe, dog jeg kan se for meg at 2008 blir det året da man virkelig bør eie en Wii. Spill på min kjøpeliste foreløpig: Smash Bros. Brawl (!) Mario Galaxy (!) Metroid Prime: Corruption Mario Kart Wii No More Heroes RE: Umbrella Chronicles Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) WiiSPorts Det følger med, men det er greit å ha når folk kommer på besøk. Zelda TP Personlig gadd jeg aldri å runde det, men Zelda fans vil nok digge det. Klassisk 3d Zelda. Litt for klassisk for meg. Warioware : Artigt, men kort. Sprø humor! Spill jeg ikke har spilt så lenge: Mercury meltdown - Guide en klump gjenom dører ved å forandre farger på den. Noe irriterende er at det er ulogisk måte å blande farger på. Grønn+ rød = gul? WTF? Monkey Ball BB - Føltes veldig riktig ut med wiimoten. Veldig artig spill, klarte ikke å rive meg løs med en gang. Sonic - Så treg Sonic var? Fin grafikk, men det tar nok litt lenger tid å lære seg. Scarface - Fæl grafikk, litt plagsom styring i starten. Paper Mario - Alt for mye kjedelig tekst, dette gadd jeg ikke lenge. Excite Truck - Dette må være en av de beste wii spillene. Veldig artig gameplay. Grei grafikk også. Veldig overdrevet arkade-feeling. Enda mer overdrevet enn Sega Rally. Bilene hopper of fyker avgårde. Trauma Center - Det virket artigt, men jeg prøvde det ikke så lenge. LA merke til hvor pent det så ut for å være et wiispill. Mario Strikers - Arkade spill. Kort sagt. Man kan score flere mål avgangen, og ta sinnsyke special moves. Online mode inkludert. Pangya Golf - Fæl grafikk og ikke bedre enn Golf i Wiisports. Sims 2 : Pets - Det tok under 5 minutter før samboeren min spurte om å spille Wii versjonen istedenfor. DBZ Tenkaichi 2: Grafikken ser litt skarpere ut enn på PS2. Kontrollen var vanskeligere da. Big Brain Academy - PAsser for folk som ikke spiller vanligvis. Ren og fin grafikk. Marvel U A - Føtes ut som jeg burde ha brukt en GC kontroller istedenfor. Rayman RR - Litt hit og miss med minispillene. Fin humor med de sprø kaninene da. Resident Evil 4 - Personlig synes jeg det er like greit å spille slike spill med en vanlig gamepad, men så prøvde jeg ikke det lenger enn 30 minutter, så det er nok en vanesak. Alle spillene ble testet på en 40" widescreen LCD TV med komponent kabler 480p. Jeg prøvde å hoppe over de spillene som var skikkelig dårlige. Endret 30. september 2007 av Tailzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå