Gå til innhold

Gode spill til Wii

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

jeg vurderer konsoll nå, og wii ser absolutt frsitende ut, men hva med spilltitlene da?

Jeg leter etter actionspill, RPG, og gjerne en blanding (action-RPG).

Gi meg forslag i sørst grad over de her!

Men så vil jeg gjerne ha forslag til andre klassikere som dere mener er morsomme, og gjerne andre helt greie spill som du nyter (helst med multiplayer).

Når jeg tenker meg om så kommer jeg på at gamer.no hadde en omtale av et spill som lignet litt på gode gamle drakan.. Et spill som gikk veldig mye på å flyve drage og manøvrere med wii's helt speiselle kontroll (jeg husker der stod at det kunne bli meget akrobatiske luftkamper, tviler ikke :) ).

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er ute etter action-RPG, bør du nok vente til neste år, hvis det er Wii du tenker på. For da kommer både Tales of Symphonia: Knights of Ratatosk, et spill jeg tror kommer til å bli strålende, siden forgjengeren var det. Et annet spill som kommer, er Final Fantasy: Crystal Chronicles: The Crystal Bearers. Som jeg tror blir en slags blanding av Zelda og den tradisjonelle FF-serien. Blant de mer tradisjonelle RPGene, eller SRPGene, har du et spill som heter Fire Emblem: Radient Dawn. Path of Radiance til GC var et fenomenalt spill, og jeg forventer ingenting annet fra RD.

I år har du også en del gromspill. Blant annet Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Zack and Wiki, Endless Ocean og Mario and Sonic. Kommer også en god del andre, men noen spill som skulle komme i år har blitt flyttet over til 2008. Eksempel SSBB.

Blant spillene som er ut, har vi Zelda, RE4, Super Paper Mario, SSX Blur, Excite Truck og Mario Strikers Charged Football. Alle veldig gode spill.

Lenke til kommentar
Det du prater om er vel Lair til PS3...

Lite RPG på Wi for øyeblikket.

Men kan anbefale Zelda, Metroid Prime 3 (kommer om 3-4 uker tror jeg), Resident Evil 4, Super Paper Mario (genialt spill)

9592889[/snapback]

Var lair til ps3? :(

Jeg som trodde at det var til wii da..

men ellers så ser dette bra ut!

Og hvordan er det å spille skytespill på wii'en? Kontrollen er jo litt spesiell

Edit:

Og multiplayer; Jeg har ikke hørt så mye om hvordan Wii er på multiplayer fronten, men hvor mange spillere støtter den (4?)? Og hvilke titler tar seg VELDIG godt ut i co-op og multiplayer (internett også)?

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Jau, eg har trua på at star wars spillet har noke på lur, sjølv om grafikken ikkje bli så steike bra.

Eg leste at det blir mulig å utfordre ein venn til lyssabel duel :phttp://www.vgb.no/8004/perma/246445/ <--- link

Dette spille kan bli arti, tenkte eg skulle ha det på xbox 360 når det kom ut, men fekk kraftig lyst å kjøpe det på Wii! Må vere arti å slåst me lyssabel, eg kjem til å leve meg krafti inn i spillet visst eg kjøpe det på wii :D

Eg synst ikkje Red steel var så imponerande, sverd systemet var litt dårli synst eg, dårli historie, eit typisk skyte spel " Å nei, nå vartdama mi kidnappa, nå må eg drepe alle som var med på å kidnappe ho"

eg synst ikkje sånne spel er så særlig arti :p

Multiplayer delen har ikkje eg satt så mykje focus i, bare på wii sports og Mario stikers charged ! Synst det funka bra der, Stikers charged er utruli arti å spille åleine og med andre!

Har hatt det kjempe arti me charged, både me meg sjølv og vennene mine!

Kjem jo ein del knask på wii seinare i år, og neste år, f.eks Super smash brothers brawl, det spille ser eg virkeli fram til! :D

Lenke til kommentar
Jeg satt og snakket med en kompis da han kom på;

Star wars spill til Wii med fokus på lightsaber og force.. Det må være råbra!

Kommer det noe sant?

Hvordan er red steel da?

Og rep. på spørsmål, hva med multiplayer?

9595164[/snapback]

Starwars Force Unleashed er jo bekreftet til Wii.

Medol of Honor. Heroes 2 er ett 32 multiplayer online spill.

Red steel er et godt spill, personlig litt lang drygelig og litt buggete kontroller dessværre, men uansett bra historie og god grafikk.

Håper du fikk litt svar nå? Om dagen spiller jeg Super paper mario, Fifa08, RE4 og Zelda. Koser meg =D (ja vet, henger litt etter hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...