Mercury Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Har et geforce 2, snart Daytona Geforce 3 med tv out, s-vhs. Hvordan får jeg til og få bilde både på tv`n og på skjermen samtidig, det er nemelig laaangt mellom tv`n og data`n. Hilsen Mercury Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 dessverre det går ikke på noen av kortene dine. Vet om 3 produkter: kryo2 med de siste drivere Matrox 450/550 (sucks) De fleste nyere kort fra ATI Kjører selv Gainward gf2pro og MSI gf3/400 p|cachu Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Du kan alltids prøve med Twinview driverne til ASUS, har ingen aning om det fungerer...... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 jeg har et gainward geforce2 mx400 med twinviuw og tv ut ....der funker det fint å se et bilde på monitor og et på tv i stua :smile: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 twinview er stikkordet her. Du har to dekodere på kortet. En til pc og en til tv. (og/eller 2 til pc?) /me har ikke det :sad: p|cachu Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 jeg har: MSI AGP GeForce2 MX-400 64MB SD-Ram, TV-Out Og det funker helt fint å se bilde både på pc`n og tv`n smatidig. Jeg vet ikke engang om det går an og "slå" av pc skjermen og BARE vise på Tv`n (uten å måtte fysisk slå av skrermen) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 På det gamle v3 3k kortet mitt får jeg kjørt med både tv og monitor med de driverene jeg fikk på cd'n som følte med, men når jeg bruker de nyeste driverene går ikke dette. Kan det vere bare noe drivere som styrer dette på gf korta også? Har asus v8200 deluxe men har ikke testa på det på tv (har ikke tv på rommet), noen som vet om man må ha noe spesielle drivere/software for å få begge samtidig.. : [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-01-04 11:15 ] Lenke til kommentar
tvika Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei. Har nvida geforc2mx 400. Etter jeg oppdaterte til siste nvidia driver 23 something.. så fikk jeg muligheten for twinview, fønker utmerket. ___ TV Lenke til kommentar
Strips Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Det er bare MX kortene som har TwinView. Hvis du ikke har MX og skal du ha bildet på monitor og TV så må du bruke et 3. parts program ala TVTool. Da må du ha en monitor som klarer 50Hz eller en TV som klarer 60Hz (NTSC). Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Takk skal dere ha, Tvtool var løsningen for skjermkortet mitt.Mener det er Nvida Geforce 2 TNT2. Skal bli spennende og se hvordan Daytona Geforce3 ti200 funker på tv-out, når/ hvis jeg får det av Topline, lever fortsatt i håpet. Er det noen som har testa? Mercury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå