Gå til innhold

Noen bilder som jeg kan få tips på?


Flaskepost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nederste bildet er jo på hele 1408x1877 pixler - da sier det seg selv at det ikke får plass innenfor normale skjermer. Bruker en imidlertid IE skalerer bildet seg ned automatisk men det er jo bortkastet plass da siden filstørrelsen også blir stor.

I selv de enkleste billedbehandlingsprogram kan du redusere pixelstørrelsen på et bilde (en kopi - bevar alltid orginalen) Jeg synes det er en selvfølge at en gjør det med bilder som legges ut på nett.

Lenke til kommentar
Det nederste bildet er jo på hele 1408x1877 pixler - da sier det seg selv at det ikke får plass innenfor normale skjermer. Bruker en imidlertid IE skalerer bildet seg ned automatisk men det er jo bortkastet plass da siden filstørrelsen også blir stor.

I selv de enkleste billedbehandlingsprogram kan du redusere pixelstørrelsen på et bilde (en kopi - bevar alltid orginalen) Jeg synes det er en selvfølge at en gjør det med bilder som legges ut på nett.

9596071[/snapback]

 

Bruker ikke IE men mozilla, og nei det sier seg ikke selv at det ikke passer til normale skjermer når jeg har sagt at jeg ikke har peiling på slikt! Da hadde det ikke vært for stort med det første!

Har bevart orginalen bare nå når jeg prøvde å få dem mindre! Men da var de to første greit??

Lenke til kommentar
Stilig. Bilde med speil har jeg masse mennesker på så de ser ut som spøkelser så jeg liker det ikke  :hrm:

9626355[/snapback]

??

Min mening er forøvrig at det er et interessant motiv, men du kunne fått mer ut av det. Sorthvitt? Det er jo en tanke å prøve.

 

Jeg liker bildene, bare slik at det er på det rene.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Interessante motiv, men jeg føler ikke komposisjonen sitter helt på noen av bildene. Du kutter motivene.. litt av vasken, litt av den ene døren, vinduet i sengebildet. Bildet med sengene ble også tatt fra en litt rar vinkel.

 

Mine umiddelbare tanker. Det er lite som skal til for at dette blir knallbra bilder.

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar
Interessante motiv, men jeg føler ikke komposisjonen sitter helt på noen av bildene. Du kutter motivene.. litt av vasken, litt av den ene døren, vinduet i sengebildet. Bildet med sengene ble også tatt fra en litt rar vinkel.

 

Mine umiddelbare tanker. Det er lite som skal til for at dette blir knallbra bilder.

9631771[/snapback]

 

takk for tips. Jeg ligger å gulvet å tar bilde av senga haha :!:

Lenke til kommentar

Det med dørene så er det vel fordi visst jeg gikk lengre bak så ville jeg fått med kanten av den døra jeg sto i! Mener jeg å huske :hmm:

Var ikke så stort der.

Og sånn by the way, vinduet med sengene! Mener du at jeg skulle ha kutta ut å fått med vinduet? vet ikke helt hvordan det hadde gått fordi det er så nært sengene! Og er usikker på om jeg hadde mulighet til å få hele vinduet med. :hmm:

 

 

Reise tilbake så jeg kan se :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...