Gå til innhold

NEEEEEI, ring of death ved halo release

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
I dag fikk jeg nok en gang tre røde ringer. Etter å ha brukt hånkle-trikset var det fremdeles tre røde ringer. Nå er den nok helt ødelagt. :(

9605113[/snapback]

Leste du tråden om xbox'n til kameraten min?

Han brukte håndkler først han også, 2-3 ganger men det funket bare i 1-2 min til slutt. Så byttet vi x-clamps og så funket det.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Nei, ikke legg håndkler oppå den! :O Da gjør du det som oftest bare verre.

9604007[/snapback]

Fortell! Her har jeg spilt i snart en måned med hånkletrikset. ;)

9604640[/snapback]

I dag fikk jeg nok en gang tre røde ringer. Etter å ha brukt hånkle-trikset var det fremdeles tre røde ringer. Nå er den nok helt ødelagt.

Ja, nei, dette var nok sure epler. :tease:

Lenke til kommentar
Leste du tråden om xbox'n til kameraten min?

Han brukte håndkler først han også, 2-3 ganger men det funket bare i 1-2 min til slutt. Så byttet vi x-clamps og så funket det.

9605123[/snapback]

Nei, men har ikke lyst til å åpne boksen, siden man ikke får ny av Microsoft da. Tar heller og kjøper ny Core, og så si at jeg ikke var fornøyd med den og levere tilbake når min originale xbox kommer tilbake. :p

Noen som vet policyen til Elkjøp om dette? :hmm:

Lenke til kommentar
da eg skulle hente halo i posten så gledet eg meg jo sykt mye til og komme hjem å prøve det.. siden xboxen har stådd i ro en periode, så skulle det bli godt og spille igjenn..

men neida.. det første som skjer når eg slår på xboxen, er att de såkalte "ring of death" kommer..

herregud så surt... er så forbanna akkurat no :(

eg som hadde gledet meg sååå lenge :ermm:  :(

9592470[/snapback]

Skjedde det samme med meg, men fikk det noen dager i forveien.

Er så utrolig uheldig.

Lenke til kommentar

Vel min tok kveld like før Halo launch, men jeg gidder ikke stresse med håndkle trikset.

Hadde en hyggelig samtale med Xbox support idag. Kom igjennom til ei norsk dame og fikk forklart problemet, røde ringer og alt det der.

Så måtte jeg registrere xboxen min først siden jeg aldri har gjort det, og når jeg sier navnet på gaten jeg bor i så visste hun med engang hvor det var. Viste seg at vi kom fra samme plass, og stor er plassen heller ikke :p Snakk om tilfeldigheter. Vi ble selvfølgelig enig om at når jeg nå sender inn min Core så kommer det en svart en i retur, men det er vel bare rett og rimelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hun kommer ikke innom med den personlig da? :green:

(Bare mått engelske folk når jeg ringer jeg, som snakker så fort :---<)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Vel min tok kveld like før Halo launch, men jeg gidder ikke stresse med håndkle trikset.

Hadde en hyggelig samtale med Xbox support idag. Kom igjennom til ei norsk dame og fikk forklart problemet, røde ringer og alt det der.

9617274[/snapback]

Fytti helvete da hadde du flaks. Jeg hadde 6-7 samtaler med russiske analfabeter, og enda har ingen kommet og hentet min.

Lenke til kommentar
Hun kommer ikke innom med den personlig da? :green:

(Bare mått engelske folk når jeg ringer jeg, som snakker så fort :---<)

9617316[/snapback]

Hehe, hadde vel blitt litt tungvindt det siden hun bor og jobber i Tyskland. Hun var visst bare på ferie der nede å såg de søkte etter skandinavisk talende. Så fikk hun jobben.

Lenke til kommentar

Min begynte å ripe opp cd'er rett før halo og skate kom. Den ødela faktisk både cd 1 og 2 av blue dragon før jeg oppdaget problemet. Sendt inn til MS for litt over en uke siden. Håper det ikke tar alt for lang tid.

Noen som vet hva jeg skal ta til meg for å få et nytt eksemplar av blue dragon?

(og nei jeg har ikke beveget konsollen mens jeg spilte. tsk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...