brucelee.will Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hallo, skjermen på bærbaren min ble knust i helgen, og jeg lurte på om det gikk an å kjøpe ny skjerm uten å kjøpe hele PC-en det er en 15,4" skjerm Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 og PC-en er en del år gammal så jeg har ikke garanti eller forsikring på den Jeg vil gjærne sette inn skjermen selv.. det er en asus a6k.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ebay? om du leverer inn på reperasjon kan du liksågreit kjøpe ny laptop Er vertfall slik til hp Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 hehe, kjøpte PC-en til 8tusen for 3 år siden, på elkjøp sa de a det vil koste rund 6-7000 tusen for å få jobben gjort Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes det var en vel drøy pris. Kontakt asus direkte og hør med dem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes det var en vel drøy pris. Kontakt asus direkte og hør med dem. 9592726[/snapback] PC-en må da sendes til singapor eller ett annet sted i asia. Så lenge PC-en er så gammel må det gjøres. Jeg kjenner til den prisen, er samme pris vi har på hp utstyret her på jobben, vi kjøper istede nye maskiner (har ikke lov å handle fra ebay ) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 En kamerat av meg knuste skjermen på en presario. Ga rundt 12 tusen for den ny, hadde den i 2 år. For å reparere kosta det 16 tusen. Drøyt. Men dette var en stund siden og kanskje et ekstremtilfelle... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 til trådstarter, nå har du en fin og fungerende server som tar lite plass og lite strøm nyt det hehe... er den 3år er det vell greit med en liten utskifting også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå