AlbertG Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei, alle sammen! Jeg er ganske ny her, men har hørt og lest at det er et veldig bra og kunnskapsrikt forum. For to dager siden kjøpte jeg Samsung Q97 42'' og så langt er jeg veldig fornøyd med den, selv om det er mye jeg må sette meg inn i. Picture-in-picture funksjonen som denne tv'n skal liksom støtte, får jeg ikke til å fungere. Når jeg går inn på menyen og skal endre pip-innstillingene, er det umulig å gå inn på funksjonen. Prøver også tasten på fjernkontrollen, men da får jeg "ikke tilgjengelig" Brukermanualen er en stor skuffelse må jeg si Hva bør jeg gjøre?Eller er det ikke noe jeg kan gjøre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
PG* Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei, alle sammen!Jeg er ganske ny her, men har hørt og lest at det er et veldig bra og kunnskapsrikt forum. For to dager siden kjøpte jeg Samsung Q97 42'' og så langt er jeg veldig fornøyd med den, selv om det er mye jeg må sette meg inn i. Picture-in-picture funksjonen som denne tv'n skal liksom støtte, får jeg ikke til å fungere. Når jeg går inn på menyen og skal endre pip-innstillingene, er det umulig å gå inn på funksjonen. Prøver også tasten på fjernkontrollen, men da får jeg "ikke tilgjengelig" Brukermanualen er en stor skuffelse må jeg si Hva bør jeg gjøre?Eller er det ikke noe jeg kan gjøre? På forhånd takk! 9592388[/snapback] tv'n har ikke to tunere så du får ikke to tv bilder. men du kan få feks tv-pc eller tv og dvd samtidig o jeg ikke hsuker feil Jeg har en annen samsung, og da kan jeg feks bruke pip funksjonen når jeg har PC-en på tv'n via pc inngang og da kjøre tv i det andre bildet feks.. Lenke til kommentar
AlbertG Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har både DVD-en og digitaldekoder tilkoblet tv'n med scartkabler. Får rett og slett ikke PIP til å funke! Har tenkt å ta turen til Expert i dag, tenkte først at det kanskje var noen her som visste noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå