ATI vs GeForce Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg har boxen ute i stua men har ikke dradd kabel ut dit. Men jeg har en pc med trådløst internett - har router. Har hørt at man kan bruke PC-en med trådløst nett som et mellom ledd i å få nett på xboxn. Man legger en liten kabel mellom PC-en og xboxn - kobler seg opp på nett med PC-en - Så fixe og styre masse innstillinger... Der står jeg fast. Hvilke innstillinger må jeg se på? Endret 28. september 2007 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Ha to nettverkskort i PC-en din, plugg ett av dem mot 360-en, det andre mot routeren din. Gå så inn på network and connections, marker begge og velg "bridge connection". I dette tilfelle blir det jo da at du skal lage bridge mellom Local Area Connection og Wireless. Har selv dette i stua, og funker fint. Endret 28. september 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Trenger jeg to nettverkskort? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 JA.. Et trådløst som du tar nettet til med den stasjonære maskinen, og et vanlig nettverkskort med ledning som går fra den stasjonære til xboxen. Du vet, søker du _minimalt_ på google så finner du steg for steg instruksjoner på hva du skal gjøre. Arlendius Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Så du tror ikke jeg har googlet dette lenge? :!: Får det gare ikke til å funke, den trådløse nettverkstilkoblingen slutter å virke når jeg lager bro, ergo intet nett... Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Da vil jeg tørre å påstå at du ikke har googlet godt nok Eventuelt så gjør du noe galt! Har du sett på feks denne siden? http://www.xboxlivetheguide.co.uk/XBoxLive...ction%20Sharing? Arlendius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå