Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Koss har vel ikkje akkurat det største utvalet av øyrepluggar. Dyraste eg fant i prisguiden kosta 579. Ikkje prøvd dei sjølv, men skal du samanlikne med noko så bruk andre merker. Beyerdynamic, Sennheiser, Shure osv. 9614666[/snapback] Verken beyerdynamic eller sennheiser er egentlig store ørepluggmerker. Future sonics, mylarone, shure som nevnt, super.fi etc etc etc. Koss er noe folk går ut fra spaceworld med, blakke og i den tro at de har gjort et godt kjøp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er greit nok, men skal du samanlikne Koss The Plug med noko så duger billigmodellane til nevnte produsentar. Utvalet av storprodusentane er vel heller labert her i landet? Kun Shure som har kome seg i prisguiden. Ser du på nettbutikkar i utlandet finn du nok det meste, men kanskje litt overkill om du skal erstatte The Plug. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er greit nok, men skal du samanlikne Koss The Plug med noko så duger billigmodellane til nevnte produsentar. Utvalet av storprodusentane er vel heller labert her i landet? Kun Shure som har kome seg i prisguiden. Ser du på nettbutikkar i utlandet finn du nok det meste, men kanskje litt overkill om du skal erstatte The Plug. 9614749[/snapback] heh sant, superfi har noen modeller tilgjengelige i norge men thats it... nærmeste man kommer såpass bunnivå som the plug i pris er vel jvc marshmellows, er ikke noe særlig oppghradering det heller med billig får man da håpe de er Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Skal kjøpe nye øreplugger til N95'en min har sett på disse her . http://search.ebay.com/search/search.dll?f...amp;satitle=e2c Problemet er at jeg første gang handler på ebay og vet ikke hva jeg skal velge,kan noen hjlepe? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Creative EP630 rappoteres å være identiske lydmessig med Sony cx300. Creative, derimot, leverer dem gjennom gjennom cdon til kr 259,-.(Eller Ebay, til kr 66,- - ferdig shippa til Norge) Kan dette stemme...? Stiller meg tvilende.... Noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå