Benbels Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei! Jeg har tenkt til og kjøpe nye øreplugger til min W810i. Grunnen til at jeg skal kjøpe nye er at de ørepluggene som fulgte med W810i er så lett og miste tuppen på. (Og at jeg vil ha bedre lyd ) Jeg hørt at skullcandy gir veldig bra lyd så jeg tror jeg kanskje skal gå for det, men da lurer jeg på hvilke jeg skal kjøpe. Jeg gidder ikke og legge ut mer en 600,- Endret 28. september 2007 av Baby B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Hei! Jeg har tenkt til og kjøpe nye øreplugger til min W810i. Grunnen til at jeg skal kjøpe nye er at de ørepluggene som fulgte med W810i er så lett og miste tuppen på. (Og at jeg vil ha bedre lyd ) Jeg hørt at skullcandy gir veldig bra lyd så jeg tror jeg kanskje skal gå for det, men da lurer jeg på hvilke jeg skal kjøpe. Jeg gidder ikke og legge ut mer en 600,- 9592211[/snapback] hvem i hakkebakkeskogen var det som innbilte deg at skullcandy var bra?? noe av det dårligste på markedet, lydkvalitetsmessig. lokale spaceworld sluttet t.o.m å selge skullcandy fordi de ikke ville stå for noe så dårlig (true story) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei! Jeg har tenkt til og kjøpe nye øreplugger til min W810i. Grunnen til at jeg skal kjøpe nye er at de ørepluggene som fulgte med W810i er så lett og miste tuppen på. (Og at jeg vil ha bedre lyd ) Jeg hørt at skullcandy gir veldig bra lyd så jeg tror jeg kanskje skal gå for det, men da lurer jeg på hvilke jeg skal kjøpe. Jeg gidder ikke og legge ut mer en 600,- 9592211[/snapback] hvem i hakkebakkeskogen var det som innbilte deg at skullcandy var bra?? noe av det dårligste på markedet, lydkvalitetsmessig. lokale spaceworld sluttet t.o.m å selge skullcandy fordi de ikke ville stå for noe så dårlig (true story) 9603179[/snapback] Nei da må det jo virkelig være dårlig når selv ikke Spaceworld vil selge dem. Flere headsett fra Scullcandy har fått gode skussmål i bl.a Lyd og Bilde. Endret 29. september 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Jeg har tenkt til og kjøpe nye øreplugger til min W810i. Grunnen til at jeg skal kjøpe nye er at de ørepluggene som fulgte med W810i er så lett og miste tuppen på. (Og at jeg vil ha bedre lyd ) Jeg hørt at skullcandy gir veldig bra lyd så jeg tror jeg kanskje skal gå for det, men da lurer jeg på hvilke jeg skal kjøpe. Jeg gidder ikke og legge ut mer en 600,- 9592211[/snapback] hvem i hakkebakkeskogen var det som innbilte deg at skullcandy var bra?? noe av det dårligste på markedet, lydkvalitetsmessig. lokale spaceworld sluttet t.o.m å selge skullcandy fordi de ikke ville stå for noe så dårlig (true story) 9603179[/snapback] Nei da må det jo virkelig være dårlig når selv ikke Spaceworld vil selge dem. Flere headsett fra Scullcandy har fått gode skussmål i bl.a Lyd og Bilde. 9603201[/snapback] og ipod har vunnet mp3 spiller tester på tv2 hjelper deg Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Godt poeng. Koss PortaPro fikk fem i Aftenposten. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Omtrent alle produkter har vunnet en eller annen test. Men jeg vil si at Lyd og Bilde er mer seriøst enn TV2 hjelper deg og Aftenposten. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Her skal du få en halvveis kvalifisert anbefaling. Beyerdynamic DTX50 er den eneste pluggen jeg har vært fornøyd med, jeg har prøvd en god del. De kan være litt vanskelig å sette inn i øret uten at det føles som om du har en luftboble som ligger mot trommehinnen. Når du først får satt dem på plass gir de en behagelig og oppløst lyd, god og fast bass uten at det går ut over resten av lyden. De isolerer bra utenfra også. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Prøv å søk litt på Headfi.com, og se om du finner noen positive omtaler av Skullcandy. Det er ikke mange, for å si det pent. De ser kule ut (for noen), men er billig bygget og låter enda billigere. Så det kommer an på hva man prioriterer. Hvilken størrelse burde de være? Skal de dempe lyd utenfra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har du sett på Sennheiser CX 300? Har ikkje prøvd dei du nevner, men synest CX 300 er veldig gode, ligg godt i øyrene utan å dette ut. Eg har eit par Shure-pluggar til 1300, CX300 når ikkje heilt opp, men til den prisen er dei absolutt noko eg kan anbefale. Har ganske god bassgjengivelse dersom det er viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Prøv å søk litt på Headfi.com, og se om du finner noen positive omtaler av Skullcandy. Det er ikke mange, for å si det pent. De ser kule ut (for noen), men er billig bygget og låter enda billigere. Så det kommer an på hva man prioriterer. Hvilken størrelse burde de være? Skal de dempe lyd utenfra? 9608499[/snapback] og på headfi finner du vanligvis gode ting om alt pga at de har så mange medlemmer at det blir lange tråder av noe bare 0.1% liker så da sier det litt hvor lite skullcandy det er der cx300 er genialt kjøp for 200 kr på ebay, 650 kr på hifiklubben derimot er ikke like billig, selv om det fortsatt er verdt det Endret 30. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 460,- frå CDON er greit, for dei som ikkje har lyst å kjøpe på Ebay. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Han spør om Øreplugger så da anbefaler jeg Koss "the plug" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Han spør om Øreplugger så da anbefaler jeg Koss "the plug" 9609867[/snapback] Dei ville eg ikkje kjøpt, dårlig passform og dårlig lyd. Har prøvd ein del pluggar, The Plug er nokre eg på ingen måte vil anbefale. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 For mine ører er de perfekt, syns de gir meget god klang på den musikken jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 For mine ører er de perfekt, syns de gir meget god klang på den musikken jeg liker. 9609882[/snapback] og du har prøvd hvor mange propper? de som fulgte med og the plug? ja da er det nok en skikkelig oppdatering ja Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg vil og anbefale Sennheiser CX 300, liker de veldig godt. Klar og ganske åpen mellomtone (til å være plugger), ganske nøytral bass, ikke "stikkende" diskant. Jeg synes de er veldig behagelig å ha i ørene. (Jeg var "dum" nok til å betale 650,- på hifi-klubben) Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Creative EP630 rappoteres å være identiske lydmessig med Sony cx300. Creative, derimot, leverer dem gjennom gjennom cdon til kr 259,-. (Eller Ebay, til kr 66,- - ferdig shippa til Norge) Endret 1. oktober 2007 av whom Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har så og si alle pluggene til Koss, skal komme med en liste så snart jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei hei, ro ned. Vi trenger ikke drittslengning og frekkhet her. Et innlegg er slettet, hold dere på matta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Koss har vel ikkje akkurat det største utvalet av øyrepluggar. Dyraste eg fant i prisguiden kosta 579. Ikkje prøvd dei sjølv, men skal du samanlikne med noko så bruk andre merker. Beyerdynamic, Sennheiser, Shure osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå