RBW Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 På det kommende brikkesettet C73 XE vil Nvidia trolig tilby 3-veis SLI native. Les mer Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Native kalles "medfødt" på norsk. Selv om HW.no er dypt preget av internasjonale nyheter er det greit å benytte seg av norske ord Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg foretrekker de engelske betegnelsene. Da vet jeg alltid hva de skriver om. Norge er for lite til og ha eget dataspråk, er slitsomt og finne dokumentasjon og hjelp. men meg om det... Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Vel.. "Medfødt skalerbart koblingsgrensesnitt" gir vel kanskje mindre mening enn "native sli" for de fleste edit: Og native betyr vel egentlig innfødt. "Innfødt skalerbart koblingsgrensesnitt" gode greier Endret 28. september 2007 av Jimmith Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Å blir egentlig et hovedkort født? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Å blir egentlig et hovedkort født? 9592374[/snapback] Kortet er sikkert en eller annen ingeniørs hjertebarn, så da må det jo ha blitt født på et eller annet tidspunkt Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet? 9592475[/snapback] Var sånn jeg forsto det ihvertfall Lenke til kommentar
bergan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet? 9592475[/snapback] Var sånn jeg forsto det ihvertfall 9592651[/snapback] Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar! Endret 28. september 2007 av bergan Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Eller.. kan ikke være det heller Vet ikke hva SLi native er jeg Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet? 9592475[/snapback] Var sånn jeg forsto det ihvertfall 9592651[/snapback] Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar! 9592801[/snapback] Artikkelen virker litt rar, mulig orginal artikkelen mangler info. Slik det ser ut så kommer 3way sli ( nå har vi jo hatt quad sli) men det funket ikke helt optimalt ifølge nvidia selv. Ryktes også at man kan koble 2 skjermer til når man kjører 3way sli... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet? 9592475[/snapback] Var sånn jeg forsto det ihvertfall 9592651[/snapback] Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar! 9592801[/snapback] Syns ikke den var så uklar jeg, men nå er jo jeg litt nerd å da Eller.. kan ikke være det heller Vet ikke hva SLi native er jeg 9592836[/snapback] Det betyr, som det sies tidligere i tråden, at det er innebygd, enkelt og greit , rimelig komplisert ord men... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Man oversetter ikke slike begrep til norsk. Lenke til kommentar
PlatypusPedersen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes også at fornoskninger innen teknologiske begrep er no herk. Minnepinne, blåtann etc... Sitter fortsatt på ett stusselig Nvidia GeForce 6600 GT med 256 MB minne, på tide med en oppdatering snart men hver gang tanken slår meg leser jeg slike nyheter som dette, og bestemmer meg for å vente litt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis du alltid skal vente får du aldri tak i ny PC. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes også at fornoskninger innen teknologiske begrep er no herk.Minnepinne, blåtann etc... Sitter fortsatt på ett stusselig Nvidia GeForce 6600 GT med 256 MB minne, på tide med en oppdatering snart men hver gang tanken slår meg leser jeg slike nyheter som dette, og bestemmer meg for å vente litt til. 9593180[/snapback] Haha! Vi kunne vært brødre. Samme grafikkort, og samme mentalitet :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg gjentar vel dette til det kjedsommelige, men jeg føler dette er på sin plass nok en gang. Hovedkort med dette brikkesettet bør støtte andre ting enn skjermkort i 16x-slottene, det har vært alt for mye tull med dette før. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Ja, enig der. Når man har så mange slotter (med så mye båndbredde) bør de kunne støtte andre ting. Endret 28. september 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Husker jeg hadde en tresylindra bil en gang. Kanskje jeg skal få meg et slikt HK med 3 kort i SLI og seff en 3-kjerner-prossessor fra AMD.. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes også at fornoskninger innen teknologiske begrep er no herk.Minnepinne, blåtann etc... Sitter fortsatt på ett stusselig Nvidia GeForce 6600 GT med 256 MB minne, på tide med en oppdatering snart men hver gang tanken slår meg leser jeg slike nyheter som dette, og bestemmer meg for å vente litt til. 9593180[/snapback] greit nok at du ikke liker at navn (blåtann) fornorskes, men substantiv er det normalt å bruke norske ord på når vi snakker norsk. hvorfor er det så mye bedre med "memory stick" enn "minnepinne"? du synes pinne høres litt for uteknologisk ut? tror ikke folk som snakker engelsk synes "stick" høres ut som noe høyteknologisk heller... du syns det er no herk når noen sier "skriver" isteden for "printer"? gjelder det bare datautrykk, eller er det noe herk uansett? skal vi begynne å si "car" isteden for "bil"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå