VikinGz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg trenger litt hjelp, jeg skal kjøpe en av disse men vet ikke hva som er forsjellen. Hos netshop har jeg en ordre på p5kr, men den kommer ikke på lager før midten av oktober. Men hva er forsjellen på P5K og P5KR? Jeg vet at P5KC støtter ddr3 og har toslink digital lyd utgang (vertfall lydutgangen sparer meg for noen kroner for jeg bruker denne på dagens hovedkort også) Men hvordan er dette kortet med overklokking? skal kjøpe en bilig cpu og klokke den ett stykke opp Men asus har ikke skrevet noe om dette på akurat dette kortet men på de to andre... Hva bør jeg velge av disse? (kun p5kr som ikke er på lager, så helst ikke dette) Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg trenger litt hjelp, jeg skal kjøpe en av disse men vet ikke hva som er forsjellen. Hos netshop har jeg en ordre på p5kr, men den kommer ikke på lager før midten av oktober.Men hva er forsjellen på P5K og P5KR? Jeg vet at P5KC støtter ddr3 og har toslink digital lyd utgang (vertfall lydutgangen sparer meg for noen kroner for jeg bruker denne på dagens hovedkort også) Men hvordan er dette kortet med overklokking? skal kjøpe en bilig cpu og klokke den ett stykke opp Men asus har ikke skrevet noe om dette på akurat dette kortet men på de to andre... Hva bør jeg velge av disse? (kun p5kr som ikke er på lager, så helst ikke dette) 9592099[/snapback] Ler deg å søke litt.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 jeg har lest den, men den retter seg mest mot delux korta.. og bildet som vises med sammenligninger er ganske så dårlig...(blant annet at ett kort ikke støtter noe ram i det hele tatt ) så... Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 http://www.tomshardware.com/forum/244909-3...nces-asus-mobos P5K-SE - Basic 1 x PCI-E x16, 3 x PCI-E x1, 2 x PCI P5K - has two 16x PCI-e , one 1x PCI-e and 3 pci P5KR - Adds more Raid options with Intel matrix storage P5K-WS - Removes a x16 slot for a PCI-X slot P5KC - Same as P5K except support DDR2 and DDR3 P5K64-WS - Same as P5KR except 4 x PCI-E x 16 slots, 2 x PCI 2.2 P5K-E/WIFI - Same as P5KR Adds Wifi, Firewire, optical out, and more copper P5K-Deluxe/WIFI - Same as P5K-E Adds another RJ-45, and more copper P5K-Premium/WIFI - same as P5K-Deluxe P5K3 Deluxe/WiFi-AP - Same as P5K-Deluxe except has DDR3 NOT DDR2 P5K3 Premium/WiFi-AP - Same as P5K3 Deluxe/WiFi-AP except 2 more USB's and HEAPS of COPPER Blitz Extreme - Same as P5K-Premium/WIFI except no Wifi 2 more USB and COPPER with ocing ffeatures - ROG Blitz Formula (Special Edition) - Exactly the same as Blitz Extreme - ROG Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 P5KC - Same as P5K except support DDR2 and DDR3 og har toslink tilkobling til lyd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå