Gå til innhold

Crash of the titans tråden diskuter her.

neoman

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om dette spillet, personlig syns jeg det var utrolig underholdene å spille. Det ser også meget lovende ut.

Jeg har testa alle crash spillene som har blitt laget og må si jeg var utrolig skuffet over alt som har blitt sluppet de siste årene. så komjeg over demoen av crash of the titans dette er crash spillet jeg har venta på helt siden crash 3 ble sluppet på til ps1, det gidde liksom den gamla crash stevningen tilbake med god grafikk og inponerende kampsystem.

jeg anbefaler alle som har en xbox 360 å logge inn på xbox live og laste ned demo asap.

spillet blir forøvrig sluppet i norge den 26 oktober til

xbox 360

ps2

psp

ds

nintendo wii

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange gode minner med Crash Bandicoot 3: Warped :)

9593370[/snapback]

De tre første var rent gull. Jeg har ikke spilt noen av spillene etter CB3, men det virker som om både kvalitet og spilleglede i stor grad forsvant som dugg for solen da Naught Dog forlot serien, utifra anmeldelser og kommentarer på nettet.

Lenke til kommentar
De tre første var rent gull. Jeg har ikke spilt noen av spillene etter CB3, men det virker som om både kvalitet og spilleglede i stor grad forsvant som dugg for solen da Naught Dog forlot serien, utifra anmeldelser og kommentarer på nettet.

ja de 3 første spillene var utrolig bra så ble resten av spillene veldig dårlige som du sier, men jeg føler egentlig att jeg ikke kan si det samme om crash of the titans.

grafikken var ikke helt topp men resten var egentlig veldig inponerende, blir spennende å se hva anmelderene sier.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
serien gikk til hell når naughty dog solgte seg ut, akkurat som når insomniac gikk ut av spyro.. men jeg har dog ikke prøvd det her crash of the titans:p så skal ikke si noe om det.

9598340[/snapback]

da forslår jeg att du tester det, spillet er faktisk velidg underholdene, det er riktig nok ikke crash 3 tatt tiden i betraktning, men bra er det tror neppe det blir noe topp karakter spill men gjenomsnittlig blir det i alle fall, test demoen på 360 :)

å hva spyro gjelder ps1 spilla eide, resten var ikke spillbart, men de 2 nye spilla

med eljah wood i stemme rollen til spyro var faktisk helt ok.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet er at det er ikke Crash. Hadde disse spillene blitt gitt ut når crash 3 var på banen ville det ikke engang vært spørsmål om plagiat, for det er så annerledes.

Crash med ny frisyre og tattoos på armen, kom igjen. Det er ikke crash.

Gameplayet er også endret og alle crash sine signatur moves er byttet ut med enkle standarisert plattform moves fra nyere tid.

Glad det er nye spill som drar sjangeren videre i god gammel stil (rart som det høres ut)

Lenke til kommentar
serien gikk til hell når naughty dog solgte seg ut, akkurat som når insomniac gikk ut av spyro.. men jeg har dog ikke prøvd det her crash of the titans:p så skal ikke si noe om det.

9598340[/snapback]

da forslår jeg att du tester det, spillet er faktisk velidg underholdene, det er riktig nok ikke crash 3 tatt tiden i betraktning, men bra er det tror neppe det blir noe topp karakter spill men gjenomsnittlig blir det i alle fall, test demoen på 360 :)

å hva spyro gjelder ps1 spilla eide, resten var ikke spillbart, men de 2 nye spilla

med eljah wood i stemme rollen til spyro var faktisk helt ok.

9600144[/snapback]

hehe laster ned demo as we speak:)

Lenke til kommentar
Problemet med dette spillet er at det er ikke Crash. Hadde disse spillene blitt gitt ut når crash 3 var på banen ville det ikke engang vært spørsmål om plagiat, for det er så annerledes.

Crash med ny frisyre og tattoos på armen, kom igjen. Det er ikke crash.

Gameplayet er også endret og alle crash sine signatur moves er byttet ut med enkle standarisert plattform moves fra nyere tid.

Glad det er nye spill som drar sjangeren videre i god gammel stil (rart som det høres ut)

hehe det att moves er bytta ut er bra , man lærer seg masse nye triks etterhvert, alle triksene på det gamle pluss haugesvis med nye er med, med bare den gamle kjedelig snurren ville spillet blitt kjempe kjedelig. ville ikke kalle spillet sine moves kjedelige og standardiserte , heller nyskapende og morsome norris roundhouse kick osv.

virker som mange er utrolig kritiske til dette spillet, noe jeg skjønner godt siden alt siden crash 3 har vært dårlig.

Lenke til kommentar

Hvorfor liker ikke folk Crash: And The Wrath of Cortex?

Jeg likte det veldig godt. Følte at det var i samme gate som Crash 1, 2 & 3 som jeg forøverig elsker.

Wrath of Cortex er jo omtrent som de tre første bare med bedre grafikk?

Hvis de hadde laget Crash i samme stil som de første med 360 og PS3 grafikk hadde det vært konge spør du meg. Ikke akkurat det samme da men i samme gate.

Lenke til kommentar

Jeg må bare melde med en god dose skam i stemmen at jeg også synes at demoen var gøy. Helt utrolig! Jeg var sikker på at jeg skulle hate spillet, men nei ...

Kanskje jeg er klar for et lite sukkersjokk etter darkness, ninja gaiden, bioshock og halo3?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan fikk du tak i spillet? Har det blitt gitt ut allerede? Eller sitter du på en anmelderkopi??

Jeg er veldig interessert i hva du synes om Coop i spillet.. om du har testet det noe særlig!?

Spillet er jo ute... I Canada (er regionfritt) og kan bestilles her:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13172

Har ikke testa coop...

Er det fremdeles folk som kjøper spill til fullpris i norge altså? jøss..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...