dolfen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Noen som har noen gode ideer for hvor jeg kan søke om Utplassering.. Vi skal utplasseres en gang i uka. Jeg intereserer meg i Spill altså redigering hjemmeside hardware (Kom gjerne med andre forslag osv, fortell gjerne om dine erfaringer o.l) Har du noen forslag blir jeg mer enn glad for svar!=) Håper også på at du kan legge til en hjemmeside!=) Takker på forhånd! Endret 28. september 2007 av dolfen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvor gammel er du/hva slags trinn går du på? Ser for meg at lokale elektrobutikker kanskje kan være interessert. Eventuelt om dere har noen PC-butikker som reparerer PC-er. Mulig de også er interessert i hjelp på kommunen, da de gjerne har en del utstyr de drifter. Lenke til kommentar
dolfen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hvor gammel er du/hva slags trinn går du på? Ser for meg at lokale elektrobutikker kanskje kan være interessert. Eventuelt om dere har noen PC-butikker som reparerer PC-er. Mulig de også er interessert i hjelp på kommunen, da de gjerne har en del utstyr de drifter. 9592086[/snapback] Jeg bor i oslo er 17 år og går andre året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå