fredonor Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei! Har en kunde som har kjøpt en cd-brenner, og som fant ut at han ikke kunne installere den........ Vet noen om en "step by step"-guide ute på nettet? Gjerne med illustarsjoner eller bilder. På forhånd takk for hjelpen! Og dukker det opp en bra side, skal jeg legge ved den på alle brennere jeg selger. mvh fredonor Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg vet ikke noe, om noen sider som forteller hvordan man setter inn en cd-brenner, jeg hadde gjerne lagt en hvis jeg hadde digitalkamera, du kan jo gjøre det da, det tar ikke lang tid, hvis du har digitalkamera. Selger du noe annet enn brennere eller? og hvis du gjør det kunne du sende meg pris lista Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 :google: Har prøvd det... Det er derfor jeg spør her. Noen tips til hva jeg skal søke etter?? mvh fredonor Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg fant denne: http://www.helpwithpcs.com/upgrading/insta...cd_recorder.htm Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Takk! Just what I was looking for mvh fredonor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå