Joachim_F Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Lyst til å kose deg med litt fantasy-strategy i helgen? Her er en demo av Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East. Les mer Lenke til kommentar
Anech Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Lyst til å kose deg med litt fantasy-strategy i helgen? Her er en demo av Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East. Les mer 9591981[/snapback] Det ene av de to mappene trenger man en demo code for å spille, hvordan får man den? Edit: Fikk mail av ubisoft med kode... Endret 1. oktober 2007 av Anech Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er demoen noe bra, verdt kjøpet? Lenke til kommentar
Anech Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Orcene (Stronghold) virker bra de = Er bra at man har to forskjellige former for oppgraderinger nå, slik at det blir mer variasjon. Jeg kommer nok til å kjøpe dette så snart det kommer, og få meg noen timer til med Heroes V Redigert: Av det jeg har sett til nå er det klart verdt de 200,- det koster. Endret 29. september 2007 av Anech Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Allerede bestilt. Antar at det er bra da det er Heroes of Might and Magic serien. Alt i den serien har vært sinnsykt bra, med unntak at Heroes of Might and Magic 4 samt en elller annen Playstation tittel jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Endret 1. oktober 2007 av Gorguss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg