chil Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 sitat reklamen på HW, I morgen skjer det!, jaha.. Er det bare meg som tror det er lørdag i morgen? håper da virkelig det, hvis det er tirsdag husker jeg svært lite fra helga som gikk. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) hehehehe. jeg har adblock pluss på. så jeg har ikke sett det. nei. du husker nok (mest sanynlig) forige helg hvis jeg ikke har gått glipp av noe da :O Endret 28. september 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 sitat reklamen på HW, I morgen skjer det!, jaha.. Er det bare meg som tror det er lørdag i morgen? håper da virkelig det, hvis det er tirsdag husker jeg svært lite fra helga som gikk. 9591844[/snapback] Bare HW som ikke har fjærna annonsen,salget var på tirsdag med mange godbiter Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 NetShop hadde timesslag på tirsdagen som var. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå